banany

1. Data: 2003-08-01 17:29:13

Temat: banany
Od: "" <g...@e...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

może mi ktos wyjasni skrócie co było z tymi bananami i wazelina
kiedy to wszystko sie zaczeło i dlaczego
Grazka

1. Data: 2003-08-01 18:15:03

Temat: Re: banany
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@e...lodz.pl> napisał w wiadomości
> może mi ktos wyjasni skrócie co było z tymi bananami i wazelina
> kiedy to wszystko sie zaczeło i dlaczego
> Grazka

A po co ci to wiedzieć??? Robicie sceny, a to nie teatr tylko miejsce dzieki
ktoremu mozna popiescic kubki smakowe ( z załozenia )...Podpuszczacie się na
wzajem, ale to już wasza sprawa. "...każdy ma jakiegoś bzika, każdy jekieś
hobby ma, a ja na to kładę konika, kota , rybki oraz psa."
Powodzenia

musse au chocolate
[prawda] Dlaczego Magda B. odeszła
Borówki czerwone