bardzo jasny podkład

1. Data: 2005-03-17 09:19:27

Temat: bardzo jasny podkład
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi doradzicie: kto produkuje bardzo jasne podkłady. Poza Diorem, który
niestety mnie uczula.
A.

1. Data: 2005-03-17 09:31:41

Temat: Re: bardzo jasny podkład
Od: "EWA" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lancome ma takie jasne podklady i Ellen Betrix

1. Data: 2005-03-17 09:58:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 10:19:27 +0100, in pl.rec.uroda "asmira"
<a...@p...onet.pl> wrote in <d1bhvj$l91$1@zeus.man.szczecin.pl>:

>Może mi doradzicie: kto produkuje bardzo jasne podkłady. Poza Diorem, który
>niestety mnie uczula.

Clinique, dokładnie Perfectly Real. ale i tak najlepiej iśc do Sephory
czy Douglasa i kazać sobie dobrać podkład - tego nie da się kupić
przez internet.

amg

1. Data: 2005-03-17 10:41:43

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

EWA wrote:
> Lancome ma takie jasne podklady i Ellen Betrix

Posiadam Ellen Betrix Soft Resistant 1 Light - wyprobowalam wiec ja kupuje
na Allegro [kupilam u limbakarol za 17 zl]. Siostra mi mowila, ze to Max
Factor wiec moze u nas w sklepie znajdziesz jego odpowiednik .
Mam bardzo jasna cere i mi odpowiada. Ale uzywam go glownie na ciebie pod
oczy, ewentualnie jak cos mi wyskoczy wiec nie wiem jak sie zachowa jesli
trzeba go wiecej nalozyc.

Zazula

1. Data: 2005-03-17 11:13:00

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):
> najlepiej iśc do Sephory
> czy Douglasa i kazać sobie dobrać podkład

to oni świadczą takie usługi? ;) szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że
podkład najlepiej dobrać w świetle dziennym, a nie w sklepie. najlepiej chyba
poprosić o próbki i sprawdzić w domu. co z kolei nie sprawdzi się w przypadku
pudrów. zresztą, ekspedientka też nie ekspert, ostatnio dobrano mi zły odcień
Creme Puff Max Factora. faktycznie w sklepie wyglądał dobrze... a na zewnątrz
było już ciemno ;)

1. Data: 2005-03-17 11:27:31

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 11:13:00 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "justa"
<j...@N...gazeta.pl> wrote in <d1bons$m5a$1@inews.gazeta.pl>:

>to oni świadczą takie usługi? ;) szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że
>podkład najlepiej dobrać w świetle dziennym, a nie w sklepie. najlepiej chyba
>poprosić o próbki i sprawdzić w domu.

skrót myslowy. to miałam na myśli. spośród 10 marek nie muszę sama
macać każdego, sprzedawczyni ma pojęcie, który odcień może być mniej
więcej ok. z najlepszych robi mi próbki, których używam w domu.

> [...]
>Creme Puff Max Factora. faktycznie w sklepie wyglądał dobrze... a na zewnątrz

cudów nie ma. aczkolwiek mnie się jakoś to nie przydarza, widocznie
mam szczęście;)

amg

1. Data: 2005-03-17 15:16:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asmira, sącząc kawkę, wyklepał:

> Może mi doradzicie: kto produkuje bardzo jasne podkłady. Poza Diorem,
> który niestety mnie uczula.
> A.

Max Factor Facefinity. Odcień Ivory (01) jest dla mnie za jasny, co jest
naprawdę niesamowite :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 15:40:27

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> Clinique, dokładnie Perfectly Real.

Czy on aż taki jasny jest, to nie powiem - ja się mieszczę tak na
granicy dopasowania. I oczywiście ten podkład, jak każdy inny, z
czasem ciemnieje na twarzy.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-03-17 16:06:36

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 15:40:27 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@o...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152>:

>Czy on aż taki jasny jest, to nie powiem - ja się mieszczę tak na
>granicy dopasowania. I oczywiście ten podkład, jak każdy inny, z
>czasem ciemnieje na twarzy.

a który masz nr?

amg

1. Data: 2005-03-17 16:15:08

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> a który masz nr?

Aż pójdę do szafki sprawdzić :)
02. Jaśniejszego w PL nie widziałam.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

fryzjer w warszawye
[gdzie] Art Deco - 'Camouflage stick'? help
Bielenda we Wrocku + kilka pytań o podkład
Rozdwajające sie paznokcie
YR - ciekawa promocja