bardzo wazne

1. Data: 2003-08-22 07:31:02

Temat: bardzo wazne
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem a wlasciwie nie ja a moi rodzice. Mieszkaja oni od 30 lat w
kamienicy czynszowej. I wszystko bylo do tej pory w porzadku tylko zmienil
sie wlasciciel. No i zaczely sie problemy. Kwity oplat maja tylko "gole"
kwoty. Na prosbe o pokazanie rachunkow i jak jest to rozliczane na
poszczegolne mieszkania (nie ma licznikow !) wlasciciel kamienicy nie
reaguje. Rodzice placa coraz wieksze oplaty (50 % w 6 miesiecy wiecej) i nie
wiedza za co, dlatego ze od wlasciciela nie mozna otrzymac do skopiowania
zadnych rachunkow.
I tutaj pytanie - co robic ? Czy sa jakies instytucje ... nie wiem np.
stowarzyszenie lokatorow ... no nie mam pojecia jakies urzedy broniace praw
lokatorskich.
Przeciez nie mozna placic i nie wiedziec za co. Prosze o pomoc i ewentualne
sugestie.

Petresku

1. Data: 2003-08-22 10:56:39

Temat: Re: bardzo wazne
Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
praw
> lokatorskich.
> Przeciez nie mozna placic i nie wiedziec za co. Prosze o pomoc i

Taki wlasciciel ma obowiazek rozliczenia kosztow, ale moze to zrobic np.
tylko raz w roku. Natomiast nie podejrzewam zeby wszystkie media podrozaly o
50%, za to czynsz i owszem. Sa podawane widelki w jakich wlasciciel moze sie
poruszac pod tym wzgledem, ale nie znam stawek, poszukaj gdzies, to powinno
byc podane np. od 2 do 8 zl/m2.

1. Data: 2003-08-25 13:38:04

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze po prostu do tej pory płacili bardzo mało a nowy właściicel
chce to urealnic ??
huck

TANIE I SOLIDNE REMONTY
ocieplenie dachu