barlinek

1. Data: 2001-09-27 16:28:32

Temat: barlinek
Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Wiem ze to jest temat juz dawno przerabiany ale musze sie Was poradzic, nie
mam za duzo pieniedzy na podloge i po wielu dniach czytania zdecydowalem sie
na panele oczywiscie jakie jeszcze to nie wiem , klejowe bezklejowe
wszytskie maja swoich zwolennikow i przeciwnikow, a ostatnio znalazlem
barlinek (dab) w promocji po 68 zl i stad moje pytanie czy warto w to
inwestowac ???
aha mam drugie pytanie podobno w Obi jest teraz promocja na panele
bezklejowe sa po 30zl czy moze ktos to widzial i moze powiedziec co to za
firma itd? a pytam sie dla tego ze u mnie niestety nie ma Obi i bym musial
specjalnie tam pojechac a tak fachowcy z grupy moze pomoga??:)
Z gory dziekuje
Rafal
b...@c...com.pl

1. Data: 2001-09-27 19:10:32

Temat: Re: barlinek
Od: "Michał Kiełpiński" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszytskie maja swoich zwolennikow i przeciwnikow, a ostatnio znalazlem
> barlinek (dab) w promocji po 68 zl i stad moje pytanie czy warto w to

Obejrzyj dokładnie każda deskę, bo w OBI był dąb Barlinek, w którym były
czarne sęki,
które wypadły i krawędzie kory po kilka centymetrów!
MK

1. Data: 2001-09-28 18:21:41

Od: "dragon" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Kiełpiński" <k...@p...com> wrote in message

> [...]
> czarne sęki,
> które wypadły i krawędzie kory po kilka centymetrów!
jezeli od spodu to chyba nie przeszkadza?
a.

1. Data: 2001-09-29 10:37:30

Od: "Michał Kiełpiński" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dragon" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> jezeli od spodu to chyba nie przeszkadza?

Od spodu nie zaglądałem (;-)) Tam jest sosna a nie dąb.
MK

działka rekreacyjna - odpis od podatku
Jaki lakier do podłogi?
Nowy i juz pytanie- Pilne