barlinek a lakier

1. Data: 2001-11-15 18:15:47

Temat: barlinek a lakier
Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
polozylem wlasnie deske barlinecka w domu i zastanawiam sie bardzo czy
polozyc dodatkowy lakier gdyz szczerze nie wiem co mam zrobic jedni mowia ze
tak i nni ze nie ma sensu , prosze doradzcie cos!!!!
a jezeli tak to jaki i czy trzeba zmatowic deske no wogole cos na ten temat
Z gory dziekuje
rafal

1. Data: 2001-11-15 19:42:16

Temat: Re: barlinek a lakier
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Im wiecej powiewiezchni lakieru tym lepiej. Przed ostatnim lakierowaniem
musisz zawsze matowac powiezchnie bardzo lagodnym papierem sciernym, wowczas
uzuskasz porzadana gladkosc.

To dobrej jakosci lakier decyduje o twardosci powiezchni. W wypadku podlogi
bardzo wazne. Mozesz wierzyc fabrykantowi desek, jednak doswiadczenie mowi
inaczej.

1. Data: 2001-11-15 21:36:14

Od: "dragon" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R.B." <r...@p...be> wrote in message
> [...]
podlogi
> bardzo wazne. Mozesz wierzyc fabrykantowi desek, jednak doswiadczenie mowi
szkoda matowic lakier bezrozpuszczalnikowy utwardzany UV ....
a.

1. Data: 2001-11-16 19:51:49

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dragon" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> szkoda matowic lakier bezrozpuszczalnikowy utwardzany UV ....

W folderze Barlinka pisza wyraznie, ze przed lakierowaniem warto
przeszlifowac lakier w celu zwiekszenia przyczepnosci kladzionej warstwy. A
lakier proponuja poliuretanowy.

J.

1. Data: 2001-11-17 11:52:14

Od: "Ryszard" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skoro poliuretanowy to proponuje Traffic firmy BONA TECH.
Właśnie polakierowałem swoją podłogę.
Efekt jest pozytywnie szokujący!!!
Nigdy nie widziałem takiego ładnego lakieru.
A po drugie uważany jest obecnie za najmocniejszy lakier (najtrwalszy).
Producent określa jego fakture jako jedwabisty mat.

Pozdrawiam
RYSZARD

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> W folderze Barlinka pisza wyraznie, ze przed lakierowaniem warto
> przeszlifowac lakier w celu zwiekszenia przyczepnosci kladzionej warstwy.

listewki
kabina prysznicowa - pytanie
filtry do wody
baterie termostatyczne