bateria mieszalnikowa

1. Data: 2007-05-25 21:05:30

Temat: bateria mieszalnikowa
Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że bateria mieszalnikowa u moich Rodziców nie chodzi zbyt
płynnie przy otwieraniu/zamykaniu wody. Można odnieść wrażenie, że głowica
jest zbyt ciasna albo zanieczyszczona. Czy można to jakoś regulować ew.
rozkręcić celem wyczyszczenia? Po zdjęciu wajchy widać, że bebechy można
wykręcić, ale czy się to nie rozsypie :-)

--
Bogdan

2. Data: 2007-05-26 10:53:58

Temat: Re: bateria mieszalnikowa
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BoDro <b...@l...pl> wrote:
> [...]
> widać,
> że bebechy można wykręcić, ale czy się to nie rozsypie :-)

Można, rozsypie się (ale nie z efektem strzelających na boki
spreżyn i elementów, po prostu rozłoży się), ale poskładać się
da, ostrożnie jednak trzeba, bo w środku są kruche elementy
ceramiczne.

J.

3. Data: 2007-05-26 18:42:44

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
> spreżyn i elementów, po prostu rozłoży się), ale poskładać się
> da, ostrożnie jednak trzeba, bo w środku są kruche elementy

tymczasowo leciutko wykręciłem głowicę. Chodzi nieco lepiej, ale to chyba
jeszcze nie to.

--
Bogdan

Klimatyzator przenosny - prosba do posiadaczy
dom ?!
Renowacja schodów
Crisp w mikrofali
Listwa przypodłogowa półogrągła