beta blokery i beta stymulatory

następny post »
Data: 2003-08-19 12:34:26
Temat: beta blokery i beta stymulatory
Od: "pipi" <p...@W...pl>

Kochani lekarze, bardzo prosze o pomoc.
Mam chore serce, objawy sa podobne do nadczynnosci tarczycy. Jezeli pojawia sie
szybkie bicie serca biore beta-blokery i serce sie uspokaja.
Niestety, ostatnio wrocil problem astmy. Lekarz przepisal mi jako jeden ze
srodkow beta-stymulant Foradil. Jednak w przeciwskazaniach wyraznie napisano ze
nie nalezy brac tego leku przy moich problemach z sercem. Jako drugi lek
przepisal mi steroidy (jako wlasciwy lek do leczenia astmy).

Mam prosbe o podanie leku ktory rozszerza oskrzeliki i nie jest beta-
stymulantem czyli nie ma w przeciwskazaniach chorob serca. Odpisze te nazwe
leku i wroce do mojego lekarza.

Bardzo prosze o pomoc bo juz siodmy dzien nie spie w nocy bo lapie mnie silna
astma.