bez

1. Data: 2005-04-25 07:49:35

Temat: bez
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie

mam pytanie dotyczace bzu ...

chcialabym go posadzic sobie na dzialce ..... nie chce kupowac, bo tesciowa
ma duzo na swojej dzialce i chce od niej wziasc

jak to zrobic? kiedy?

bardzo dziekuje z gory za podpowiedzi :-D

pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2005-04-25 11:27:08

Temat: Re: bez
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:

> mam pytanie dotyczace bzu ...
>
> chcialabym go posadzic sobie na dzialce ..... nie chce kupowac, bo tesciowa
> ma duzo na swojej dzialce i chce od niej wziasc
>
> jak to zrobic? kiedy?

Bez bardzo łatwo się przyjmuje. Teraz juz minął najlepszy do
przesadzania okres. Poczekaj do jesieni, wykop z bryłą ziemi,
posadź, podlej - i tyle :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2005-04-25 11:36:35

Temat: Odp: bez
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:426cd40d$...@n...home.net.pl...

> Bez bardzo łatwo się przyjmuje.

Prawda.

> Teraz juz minął najlepszy do > przesadzania okres.

Najlepszy może i minął, ale to nie ma znaczenia :-)

> Poczekaj do jesieni, wykop z bryłą ziemi,> posadź, podlej - i tyle :)

Nie koniecznie.
Zrób to teraz i śpij spokojnie. Nic złego się nie stanie. Też sie przyjmie.
:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2005-04-25 13:33:48

Temat: Re: Odp: bez
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Nie koniecznie.
> Zrób to teraz i śpij spokojnie. Nic złego się nie stanie. Też sie przyjmie.
> :-)

Możesz mieć rację, ale niekoniecznie - bez już ma pąki.
Najprawdopodobniej zniesie przeprowadzkę, ale bez gwarancji ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2005-04-25 14:29:11

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Możesz mieć rację, ale niekoniecznie - bez już ma pąki. Najprawdopodobniej
> zniesie przeprowadzkę, ale bez gwarancji ;)

moze sprobuje .......... najwyzej na jesien powtorze :-)
duzo tego jest u tesciowej :)
tylko ze tam juz drzewa rozna a nie krzaki ..... wiec moge miec problem :-)

6. Data: 2005-04-25 15:19:50

Temat: Odp: Odp: bez
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosi@ <q...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d4iv4p$c12$...@n...news.tpi.pl...

> moze sprobuje .......... najwyzej na jesien powtorze :-)
> duzo tego jest u tesciowej :)
> tylko ze tam juz drzewa rozna a nie krzaki ..... wiec moge miec problem
:-)

Znajdziesz na pewno siewki albo odrosty korzeniowe.
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2005-04-25 15:21:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:426cf1bd$...@n...home.net.pl...

> Możesz mieć rację, ale niekoniecznie - bez już ma pąki.
> Najprawdopodobniej zniesie przeprowadzkę, ale bez gwarancji ;)

Udawało mi się w takiej sytuacji.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2005-04-25 16:10:52

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:

> moze sprobuje .......... najwyzej na jesien powtorze :-)
> duzo tego jest u tesciowej :)
> tylko ze tam juz drzewa rozna a nie krzaki ..... wiec moge miec problem :-)

Ja przesadzałam dosć duży odrost korzeniowy bzu (miał ze 2 metry) pod
koniec wiosny. Przyjął się bez problemu, ale był intensywnie podlewany.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2005-04-25 17:36:48

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie dotyczace bzu ...
>
> chcialabym go posadzic sobie na dzialce ..... nie chce kupowac, bo
> tesciowa ma duzo na swojej dzialce i chce od niej wziasc
>
> jak to zrobic? kiedy?

Najlepiej w nocy, kiedy teściowa śpi. :)))
--
bluszcz

10. Data: 2005-04-25 19:33:59

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluszcz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najlepiej w nocy, kiedy teściowa śpi. :)))

hihihi

Architektura ogrodowa
Grill ogrodowy
Może sformułuję inaczej