bez odzewu

1. Data: 2006-03-27 18:10:22

Temat: bez odzewu
Od: alariss <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jeszcze raz i chce by wszyscy ci którzy mają coś do powiedzenia w
materii tu poruszonej dali temu wyraz.
Spisałam projekt do EFS-u i wstepnie spisuje wniosek do ów EES-u.
Projekt dotyczy działań 1.4 EFS Aktywizacja Zawodowa ON i zajmować się
ma wszelaką informacja, poradnictwe, pośrednictwe, warsztatami
psychologicznymi uwzględniona jest również kampania medialna(lokalnie
kuj-pom w dłuższej perspektywie i ogólnoposkie działania również)
Centrum ma być prowadzone w wiekszości przez ON. I dlatego piszę na
grupę?ponieważ proszę o wszelkie uwagi w tej materii...czego osoby
niepełnosprawne oczekiwałyby od takiego centrum, jak waszym zdaniem
zmienić obraz nas samych w oblicz pracodawcy(jestem on). Wiem, że wkoło
naś świat nie zawsze jest nastawiony na tak jednak co my sami poza
narzekaniem zmienić możemy i jak? Jeśli chodzi o kampanie to jak
przedstawić ON jak nie ON... tak by nie działać na ludzkich emocjach a
pokazać, że jesteśmy rzeczywiście PEŁNOSPRAWNI w pracy. Od 10lat probuje
coś zrobić z różnym skutkiem jednak moja prawda nie jest jedyną prawdą a
właściwie jakimś punktem widzenia
a więc jaka jest wasza prawda?
kasia
Dzięki!

2. Data: 2006-04-27 11:18:08

Temat: Re: bez odzewu
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuj-pom w dłuższej perspektywie i ogólnoposkie działania również)
> Centrum ma być prowadzone w wiekszości przez ON.

Znam dwa takie centra w Warszawie, ktore zatrudniaja do kilkunastu na ogol
sprawnych lub swobodnie chodzacych o kulach osob, a stanowisk pracy dla osob
na wozkach jak nie bylo tak nie ma. Wiekszosc ofert to praca w biurze firmy
jako telemarketer

Leszek

> kasia
> Dzięki!