bez tlenu - ile ?

1. Data: 2004-05-25 00:15:25

Temat: bez tlenu - ile ?
Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pytanie raczej jako ciekawostka.
Bez powietrza wytrzymuję półtorej minuty, po tym czasie kręci mi sie w
głowie.
Po jakim czasie mogę zemdleć ???
I jeszcze jedno pytanie:
Czy moje półtorej minuty bez tlenu to dużo czu mało ?

nr GG: 5324432
Bo powaga zabija powoli...

2. Data: 2004-05-25 00:57:44

Temat: Re: bez tlenu - ile ?
Od: "Sekator" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "payback" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Po jakim czasie mogę zemdleć ???
> I jeszcze jedno pytanie:
> Czy moje półtorej minuty bez tlenu to dużo czu mało ?

Mało, ale ja nurkuje, pewnie temu mogę dłużej :-)

Sekator.

3. Data: 2004-05-25 10:22:07

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam, pytanie raczej jako ciekawostka.
> Bez powietrza wytrzymuję półtorej minuty, po tym czasie kręci mi sie w

zaraz potem jak zaczyna ci sie krecic w glowie (...)

> I jeszcze jedno pytanie:
> Czy moje półtorej minuty bez tlenu to dużo czu mało ?

zalezy od wieku i stanu zdrowia, jak masz 60 lat to duzo,
jak 20 (i jestes zdrowy) to trafiasz w srednia.

4. Data: 2004-05-25 13:02:25

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszczę się w średniej :P
hmm... Ja chcę do 3 minut wyćwiczyć. tzn kilka razy dziennie będę
wytrzymywał do zawrotów i może za jakiś czas osiągnę te 3minuty :>

nr GG: 5324432

5. Data: 2004-05-25 13:17:20

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <xewsc.161066$O9.113595@news.chello.at> payback tako rzecze:

> Czy moje półtorej minuty bez tlenu to dużo czu mało ?

Tu masz rekordzistów
http://www.divingfree.com/records/records2.htm
tyle że oni są pod wpływem wysokiego ciśnienia i ciężko pracują
fizycznie na bezdechu.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2004-05-25 13:49:58

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe...
do 3 minut nie dojdę..., ale do 2 napewno.

nr GG: 5324432

7. Data: 2004-05-25 15:50:43

Od: "kakrysa" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po jakim czasie mogę zemdleć ???
> I jeszcze jedno pytanie:
> Czy moje półtorej minuty bez tlenu to dużo czu mało ?

a ja sie dokleje i zapytam jakie szkody przynosi to dla mozgu/ciala - czy
nie jest to duze niedotlenienie?
pozdrawam

8. Data: 2004-05-26 08:09:27

Od: "Bandrew" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja sie dokleje i zapytam jakie szkody przynosi to dla mozgu/ciala - czy
> nie jest to duze niedotlenienie?
> pozdrawam

Ja rowniez sie dolaczam do pytania, czy kazde ... nawet nie wielkie
niedotlenienie
niesie za soba juz jakies urazy (drobne), czy sa to straty w komorkach
mozgowych
czy cos innego ?

Pozdrawiam
Bandrew

Mam watpliwosci czy lekarz dobrze dobral okulary
Egzamin z rodzinnej
Martwy zab czy mozna wybielic?
rekonstrukcja wiezadla krzyzowego
E-111