bezsennosc

1. Data: 2002-08-14 02:02:13

Temat: bezsennosc
Od: "Enlightenment" <n...@m...adresu> szukaj wiadomości tego autora

czy jest na nia jakis sposob ??? jestem bardzo ciezkim przypadkiem, wracam z
pracy zmeczony poprzednia nieprzespana noca i czasem klade sie na godzine do
lozka a czasem staram sie nie spac i w obu przypadkach konczy sie to brakiem
snu do rana a potem jestem totalnie skatowany i przeszkadza mi to jak
CHOLERA ! (przepraszam ale jest 4:00 i juz wychodze z siebie) dzisiaj nawet
wziolem 2 pigulki na sen (ziolowe "HOVA") wg wskazan na opakowaniu, nic,
zero, null... Nie spie i nie chce mi sie, co mam z tym robic, gdzie sie udac
???

POMOCY

1. Data: 2002-08-14 07:13:11

Temat: Re: bezsennosc
Od: "paff" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enlightenment" <n...@m...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
> wziolem 2 pigulki na sen (ziolowe "HOVA") wg wskazan na opakowaniu, nic,
> zero, null... Nie spie i nie chce mi sie, co mam z tym robic, gdzie sie

Poszukaj w necie informacji nt. transu, OOBE itd - tam opisane są często
techniki uzyskiwania tych stanów z zastrzeżeniem, że trzeba się porządnie
postarać, żeby przy tym nie zasnąć. A Tobie by to chyba akurat pasowało :)

Paweł

1. Data: 2002-08-14 07:38:49

Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Enlightenment wrote:

> [...]
> zero, null... Nie spie i nie chce mi sie, co mam z tym robic, gdzie sie udac

Oczyscić sumienie??? ;-)

Ja brałam albo homeopatyczne, Neospazminę chyba
albo jakies insze kropelki. Może przyczyna w duszy
, nie ciele?

Ola

1. Data: 2002-08-14 08:29:42

Od: "Kasia Kulesza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> POMOCY
>
> pozdrawiam
>
> nie znam się na lekach ale czasami też mam problemy ze snem i w moim
przypadku najlepszym sposobem na sen jest szklanka mleka albo kakao
działa prawie natychmiast a naprawdę czasami nie mogę zasnąć przez parę
godzin
pozdrawiam i zyczę smacznego snu
kasia

1. Data: 2002-08-14 09:20:04

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

> Nie spie i nie chce mi sie, co mam z tym robic, gdzie sie udac
> ???

Poradnia leczenia zaburzeń snu - telefon i adres uzyskasz w informacji
medycznej.

W Warszawie masz taką np. przy szpitalu psychiatrycznym na
Nowowiejskiej.

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-08-14 11:08:22

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Enlightenment napisał(a) w wiadomości: ...
> nic,
>zero, null... Nie spie i nie chce mi sie, co mam z tym robic, gdzie sie
udac
>???

No, naprawde masz problem. Tez tak mialam. Wszelkie rady w stylu:
szklanka mleka, spacer, goraca kompiel, lampka wina, relaks, lekka
kolacja, etc... nie skutkowaly i takie rady to mozna sobie darowac.
Masz stres, jak nic. Moze wiesz dlaczego, a moze jeszcze udajesz ze nie
wiesz.
Idz do lekarza specjalisty, psychiatry. Oi zajmie sie wstepna diagnoza,
ulozy leczenie i za jakis czas bedzie dobrze.
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-08-14 13:02:19

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulesza">
> [...]
> przypadku najlepszym sposobem na sen jest szklanka mleka albo kakao
> działa prawie natychmiast a naprawdę czasami nie mogę zasnąć przez parę

Kasiu uważam, że środki nasenne uzależniają i bez barbituranów nie można
zasnąć :( IMHO jak szklanka mleka pomaga czytanie nudnej książki lub
męczące ćwiczenia fizyczne pomagające w stresie :)

Pozdrówka
Ania (masoneczka)

1. Data: 2002-08-14 13:21:03

Od: "Kasia Kulesza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zasnąć :( IMHO jak szklanka mleka pomaga czytanie nudnej książki lub
> męczące ćwiczenia fizyczne pomagające w stresie :)

ja nie biorę żadnych środków i pomagam sobie w ten domowy sposób
ale zdaję sobie sprawę, że to jest duży problem dla osób biorących leki
nasenne
pozrdrawiam
kasia

1. Data: 2002-08-14 13:25:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulesza"
> ja nie biorę żadnych środków i pomagam sobie w ten domowy sposób
> ale zdaję sobie sprawę, że to jest duży problem dla osób biorących leki
> nasenne

Niczego Tobie nie insynuowałam :) ale jednorazowo przyjęte środki
pomagają :) nie wiem, nie mam narazie kłopotów ze snem, ale
frapująca książka nie pozwala mi zasnąć, czasem czytam całą noc.

Pozdrówka
Masoneczka

1. Data: 2002-08-14 13:25:58

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja powtarzam, ze zadne domowe sposoby nie pomagaja na prawdziwa
bezsennosc. Ani szklanka mleka, ani nudna ksiazka, ani cwieczenia, ani
goraca kapiel, ani liczenie baranow i inne tego typu rzeczy. Wiem, co
mowie, bo po traumatycznych wydarzeniach mialam stres rok temu i w
nastepstwie okres ciezkiej bezsennosci i pobowalam wszystkiego. Zaden
domowy sposob nie pomagal. Moze to wydaje sie proste dla osob, ktore maja
problemy z zasnieciem i kreca sie w lozku kilka godzin, raz na jakis
czas. Ale w konu zasypiaja i spia kilka godzina. Ale jak nie jestes w
stanie zasnac przez kilka dni pod rzad, to po tygodniu niespania (tak -
zero snu przez tydzien) juz zupelnie inaczej postrzega sie swiat. I
wowczas szklanka mleka czy nudna ksiazka jest jednym z elementow
kompletnie bez sensu.
--
Rusalka
r...@i...pl

neurotycznosc --> na stale ?
prowokacja !
NTG-pożegnanie Marqueza...
zdziecinniałość?
Różnice między kobietami i mężczyznami...