bezsenność.

1. Data: 2005-01-05 14:11:42

Temat: bezsenność.
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak leczyć bezsenność ?
kładę się o 23.00-1.00, zasypiam koło 6-7 rano...
godzina snu i do szkoły fru...
Testowałem bardzo wiele leków nasennych... od Persenu przez Melisal po
Valused. Te leki nic mi nie dają. Co jest do licha ?
Na szczęście w sobotę,niedzielę się wysypiam lecz jak zasypiam o tej 7
rano to budzę się o 14 - 16 po południu.
Co jest ?

2. Data: 2005-01-06 14:57:26

Temat: Re: bezsenność.
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "unnamed" <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> napisał w wiadomości

> Jak leczyć bezsenność ?
> kładę się o 23.00-1.00, zasypiam koło 6-7 rano...
> godzina snu i do szkoły fru...

Spróbuj iść spać jak Ci się zachce, nie ustalając konkretnej godziny,
pamiętając aby późnym popołudniem już nic nie jeść. Najprawdopodobniej 23 to
i tak za późna pora dla Twojego organizmu. Mnie sen moży już tak około 18 i
jak sie wtedy nie położę to potem coraz trudniej wypocząć. Ostatnio oglądam
fajny serial do 22.30 i niestety jak potem wstaję rano to nie jestem
wypoczęty. Na szczęście dzisiaj ostatni odcinek, więc się wyśpię :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-01-06 19:51:14

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

unnamed wrote:

> Testowałem bardzo wiele leków nasennych... od Persenu przez Melisal po
> Valused. Te leki nic mi nie dają. Co jest do licha ?

To są środki bardziej uspokajająco-otępiające niż nasenne. Spróbuj
Melatoniny, to hormon snu, bez recepty, jego zażywanie jest bezpieczne.

Pozdr,
Adam

4. Data: 2005-03-23 12:43:09

Od: "dagema" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na szczęście w sobotę,niedzielę się wysypiam lecz jak zasypiam o tej 7
> rano to budzę się o 14 - 16 po południu.
chętnie porozmawiam z Toba na ten temat, gdyż ja również mam problem z
bezsennością. Jeśli masz ochote to odpisz, ale na moje konto
d...@p...onet.pl

Pytanie do lekarzy (Angina ropna).
Facet przy porodzie
Kregoslup