biała torebka :)

1. Data: 2007-07-11 15:17:55

Temat: biała torebka :)
Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że może to nie miejsce na taki temat ale co tam zaryzykuję :)
Potrzebuję białej nie za dużej torebki. Nigdzie nie mogę znaleźć (są
same wielgachne :) ). A ja chcę taką małą maluśką ładną (niezbyt
drogą ;) ) w Trójmieście dodam (najlepiej Gdańsk, ale Gdynia też
wchodzi w grę ) wielkie dzięki

2. Data: 2007-07-11 16:14:47

Temat: Re: biała torebka :)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenia napisał(a):
> [...]
> same wielgachne :) ). A ja chcę taką małą maluśką ładną (niezbyt
> drogą ;) ) w Trójmieście dodam (najlepiej Gdańsk, ale Gdynia też

Nie pomogę Ci, ale może pocieszę: nie Ty jedna szukasz małej, ładnej
torebki. Wszędzie są albo balowe wyszywane cekinami potworki, albo te
wielkie wory, oklejone złotkiem i frędzlami albo nie daj Boże
fragmentami futerka nieokreślonego autoramentu... Albo wszystko razem.
Kupienie ładnej, klasycznej, nie "przezdobionej" torebki graniczy z
cudem, podobnie jak kupienie zwykłego, białego/czarnego t-shirtu (do
dżinsów) z dobrej bawełny, bez srebrnych lub złotych orłów, smoków,
napisików i perełek lub dżetów czy dzwoniących blaszek... I z
butami/sandałkami to samo - temat wielokrotnie tu wałkowany :-(

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

3. Data: 2007-07-11 18:54:35

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenia napisał(a):

> [...]
> same wielgachne :) ). A ja chcę taką małą maluśką ładną (niezbyt
> drogą ;) ) w Trójmieście dodam (najlepiej Gdańsk, ale Gdynia też

Marconi, w Alfa Centrum, na Świętojańskiej. Uprzedzam, że wybór tam
duży, ale torebki lekko "obciachowe"

--

Gosia

Polećcie jakieś SPA lub wellness na Śląku, Małopolsce, Dolnym Śląsku
Dlaczego nie można nigdzie znaleźć...
Gdzie szukać torebki we Wrocku?
tipsy
przedłużenie włosów