biale plamki na nogach

1. Data: 2007-06-26 20:54:35

Temat: biale plamki na nogach
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Genetycznie mam sklonnosc do zylakow, stosuje zele "anty", uprawiam sport
ale niezaleznie od wagi zawsze na lydkach mam takie biale plamki. Domyslam
sie, ze to problemy z krazeniem, jednak oprocz aspektow medycznych jest
jeszcze aspekt kosmetyczny i zastanawiam sie, jak sie tego ustrojstwa
pozbyc. Jak na 28 lat to ciezko mi zrezygnowac ze spodniczek do kolan ;))

Jakies specyficzne leki? Zabiegi? Dieta? (w moim przypadku stosuje
niskoweglowodanowa, bogata w warzywa i owoce)

pozdrawiam

Agnieszka S.