biale rolety

1. Data: 2005-02-14 08:30:06

Temat: biale rolety
Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przyszedl czas najwyzszy zaslonic czyms okna w nowym mieszkanku i pojawil
sie nowy problem... problem koloru tego czegos, czyli rolet :)
O ile z oknem kuchennym problemu nie mamy, to z pokojami jest juz gorzej.
Sciany mamy na razie biale, ale w dalszej perspektywie czasowej mamy zamiar
je pomalowac na jakis, blizej nie okreslony cieply kolor.
Uznalismy zatem, ze najbezpieczniej byloby zalozyc biale rolety... Majac
jednak w pamieci zolknace rolety moich rodzicow (sprzed lat, wiec i
technologia stara byla), zastanawiamy sie, czy to aby dobry pomysl.
Czy ktos z Was uzytkuje moze rolety tego koloru?
Czy nasze obawy sa bezzasadne, czy tez powinnismy o nich zapomniec?

Pozdrawiam.

--
giga

2. Data: 2005-02-14 19:35:34

Temat: Re: biale rolety
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-14 09:30 +0200, Użytkownik giga napisał :

> [...]
> Sciany mamy na razie biale, ale w dalszej perspektywie czasowej mamy zamiar
> je pomalowac na jakis, blizej nie okreslony cieply kolor.
Moze typu ecru? Tez mam sciany biale i ma wlasnie takie, przepuszczalne
i nieprzepuszczalne. Nie kupuj kolorowych. Mamy w pracy zielone i jak
sie je zasloni to potem widzisz wszystko na czarno-bialo. Oczopląsu
mozna dostac.

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

Wycena