białko w moczu

1. Data: 2004-03-08 21:08:41

Temat: białko w moczu
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Czy taka ilość białka w moczu to dużo?
PRO 30 ng / dl

Marysia

2. Data: 2004-03-09 07:30:17

Temat: Re: białko w moczu
Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> Czy taka ilość białka w moczu to dużo?
> PRO 30 ng / dl
>
> Marysia
>

> Witaj Marysiu -czy tylko białko występuje w moczy ?
W moczu nie powinno występować białko .Nie bagatelizuj tego wyniku powtórz
jeszcze raz ,obecnośc białka w moczu sugeruje choroby nerek a chore nerki nie
bolą zrób jeszcze inne badania kreatynine i mocznik . Mój mąz już od 17 lat
choruje na nerki i nigdy nie odczuwał żadnych dolegliwości jedynie wyniki
badań to potwierdzają .
Zyczę zdrowia

3. Data: 2004-03-09 07:32:28

Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-03-09 07:34:29

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-03-09 09:36:19

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PRO 30 ng / dl
Niech mnie ktoś skoryguje, ale 30ng/dl = 300ng/l, licząc 1.5l dobowo da
450ng=0.45mg. A więc z pewnością błąd w jednostkach, bo normalne wydalanie
białka to nawet 100mg/d.

Sprawdź jednostki i zapytaj ponownie, bo może być i 30mg/l i 30mg/d i
30mg/dl

Ogólna interpretacja: białko, nawet w niewielkim stężeniu, wykrywalne
metodą rutynową wymaga rozważenia przyczyny. Ale nie można nic powiedzieć
bez konkretnych danych.

--
Krzysiek, EBP
Podniósł wydajność z jednego hektara