bielizna bezszwowa- opinie

1. Data: 2004-11-26 10:58:58

Temat: bielizna bezszwowa- opinie
Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was, dziewczyny. Przymierzam sie do zakupu bezszwowych szortow, ale
nigdy nie mialam jeszcze tego typu bielizny i dlatego chcialam Was
zapytac, jak Wy ja oceniacie? Podejrzewam, ze wygodnie sie ja nosi, ale
interesuje mnie zwlaszcza to, czy rzeczywiscie mikrofibra "oddycha", tzn.
czy bielizna jest przewiewna.
Pozdrawiam!

--
Kasandra

i...@N...wp.pl

1. Data: 2004-11-26 15:29:53

Temat: Re: bielizna bezszwowa- opinie
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikaps" <i...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapytac, jak Wy ja oceniacie? Podejrzewam, ze wygodnie sie ja nosi, ale
> interesuje mnie zwlaszcza to, czy rzeczywiscie mikrofibra "oddycha", tzn.
Witaj,
bezszwofe to są jedyne stringi jakie moge nosic, bo są miękkie no i wiesz,
nie wbijają się ;)
Mam firmy sanpelargimo czy jakiejś takiej, nie wiem jak się nazywa
dokładnie, ale zarówno stringi jak i normalne figi są rwelacyjne. Mam
jeszcze taką bluzeczkę, potwornie się elektryzuje jak się sciąga, ale nie
jest w niej za gorąco ani nie podwija się.
Ja polecam :)

1. Data: 2004-11-26 21:56:26

Od: "Zielona Sosenka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Was, dziewczyny. Przymierzam sie do zakupu bezszwowych szortow, ale
> nigdy nie mialam jeszcze tego typu bielizny i dlatego chcialam Was
> zapytac, jak Wy ja oceniacie?

Ja posiadam takową bieliznę i jestem z niej naprawdę zadowolona. Jest
przewiewna owszem, wygodna w noszeniu i chyba nie moge podać jakiejkolwiek
złej strony.
Polecam. :-)
Pozdrawiam
< Lonka>

1. Data: 2004-11-27 11:05:44

Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slicznie dziekuje za Wasze opinie :) Przekonalyscie mnie ;)

Pozdrawiam!

--
Kasandra

i...@N...wp.pl

1. Data: 2004-11-27 18:19:44

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytac, jak Wy ja oceniacie? Podejrzewam, ze wygodnie sie ja nosi, ale
> interesuje mnie zwlaszcza to, czy rzeczywiscie mikrofibra "oddycha", tzn.

Swego czasu na allegro można było kupić gatki bezszwowe bawełniane + parę
procent lycry czy czegoś podobnego. IMO super, wygodne jak żadne. Trwałość
może nie jest zbyt rewelacyjna niestety - po ponad pół roku bardzo
intensywnego użytkowania zaczęły pojawiać się gumki tu i ówdzie. Ale jakbym
się gdzieś na nie znowu natknęła to zakupy byłyby hurtowe, bo wygodne są
bardzo bardzo :)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-11-28 14:43:29

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od lat uzywam bezszwowego stanika firmy triumph, jestem z nich bardzo
zadowolona, ale jest jeden szkopol. Ta bielizna nadaje sie do jeansow i
sweterkow na wyjscia na zakupy. Jesli potrzebujesz czegos na wieczor dobrze
jest miec takze bielizne z fiszbinami...

Pozdrawiam Karolin[k]a

1. Data: 2004-11-28 14:47:45

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> [...]
> sweterkow na wyjscia na zakupy. Jesli potrzebujesz czegos na wieczor dobrze
> jest miec takze bielizne z fiszbinami...

Zalezy oczywiscie od posiadanej figury i tego, czy po takim wieczorze
ktos bedzie ta bielizne podziwial ;)

Ja nosze w kolko bezszwowe staniki firmy Pompea i kilka razy mialam je
nawet pod wieczorowa bluzka, bo pod szyfonem fiszbiny i koronki za
bardzo sie odznaczaly.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-29 14:29:10

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy oczywiscie od posiadanej figury

Natura obdazyla mnie dosc obfitym biustem i wykorzystuje to noszac ubrania
z duzym dekoltem...

i tego, czy po takim wieczorze
> ktos bedzie ta bielizne podziwial ;)

zazwyczaj podziwia to co jest pod bielizna;-)

Pozdrawiam, K.

pomadka ochronna
kolor oczu
Cytrusowe zapachy?
krem na rozstępy w ciąży
Dior Skin Flash - jak się nim posługiwać?