bieznik z styczniowego "kramu"

1. Data: 2002-01-31 10:24:29

Temat: bieznik z styczniowego "kramu"
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, to znowu ja
spodobal mi sie siatkowy, szydelkowy bieznik ze styczniowego "kramu z
robotkami", konkretnie model ze strony 25. opis doprawdy enigmatyczny,
cytuje:
"nabrac 8 oczek lancuszka, a nastepnie przerabiamy zgodnie ze schemtaem"

blagam ! wytlumaczcie mi dlaczego 8 oczek i skad zaczynamy prace. ja tak na
logike myslalam, ze zaczynamy od srodka i robimy 1 polowe, a potem 2....

maja w.