biometr ... czy mozna powaznie

1. Data: 2001-12-13 09:56:41

Temat: biometr ... czy mozna powaznie
Od: "VIII_A4+" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziendobry jestem tu pierwszy raz i zaczynam nieciekawie ....
mam pytanie czy mozna w jakikolwiek sposob wytlumaczyc i poprzec cos takiego
jak BIOMETR
chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies naukowe przeslanki traktujace to
zjawisko
ja osobiscie jestem bardzo sceptyczny ...ale w konfrontacji z wieloma
mlodymi osobami (studentami nauk scislych ) zaskoczony bylem ich postawa bez
argumetacyjna ...
pozdrowienia

2. Data: 2001-12-16 01:45:32

Temat: Re: biometr ... czy mozna powaznie
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a co to ma byc?
jotem

3. Data: 2001-12-26 00:12:42

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 15 Dec 2001 17:45:32 -0800 jotem <j...@p...com> napisal(a):

>a co to ma byc?

Biometria to pomiary istot żywych. Czyli biometr to pewnie jakiś
rodzaj przyrządu pomiarowego.
Może jakieś połaczenie wagi z calówką? ;-)

gr

Potrzebuję materiały
Pęcherzyk żółciowy
Czy mozna glosem generowac infradzwieki ?
ZYLAKI?
Afty