biopsja

1. Data: 2003-03-25 21:09:59

Temat: biopsja
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko orientuje sie ktos ile trzeba czekac zeby otrzymac wyniki z
biopji z guzka na piersi w szpitalu onkologicznym w Poznaniu, czy sa odrazu
po paru godzinach czy po aru dniach lub tygodniach

pozdrawiam
aga

2. Data: 2003-03-25 21:55:05

Temat: Re: biopsja
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
odrazu
> po paru godzinach czy po aru dniach lub tygodniach

Nie wiem jak w Poznaniu,w Wa-wie czeka sie tydzien....

Magda

3. Data: 2003-03-26 13:11:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003, aga wrote:

> mam pytanko orientuje sie ktos ile trzeba czekac zeby otrzymac wyniki z
> biopji z guzka na piersi w szpitalu onkologicznym w Poznaniu, czy sa odrazu

wynik biopsji teoretycznie moze byc szybko, poniewaz nie wymaga
technologicznie dlugiej obrobki, natomiast organizacyjnie jak to
jest - trudno powiedziec

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl