biustonosz krzyżak

1. Data: 2008-02-24 14:13:53

Temat: biustonosz krzyżak
Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jest spora szansa, że będę potrzebować takiego statnika do odkrytych
pleców-zapinany na brzuchu. Przeglądam sklepy na necie ale tradycyjnie
alfabet kończy się na D :(
Czy któraś z Was natknęła się kiedyś na taki stanik? Gdzie szukać? Czy w
ogóle mam szanse znaleźć coś takiego?
Z racji nietypowej regulacji obwodu "pod biustem" zastanawiam się, czy 75
czy nawet 80 będzie pasować - bo w tym obwodzie miski mają. Na co dzień
noszę 70F.

2. Data: 2008-02-24 14:26:44

Temat: Re: biustonosz krzyżak
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy wrote:
> [...]
> Czy któraś z Was natknęła się kiedyś na taki stanik? Gdzie szukać?
> Czy w ogóle mam szanse znaleźć coś takiego?

Moze wystarczy kupic odpowiednia przedluzke?
http://obnizacz.gu.ma/, na Allegro tez bywaja.,

Fantasie mialo taki biustonosz zapinany na dole ale nie wiem jaka miseczka
maksymalnie.
http://www.lawtonslingerie.co.uk/media/fantasie8940.
JPG
IVORY ROSE FA8940 BACKLESS BRA

Albo poszukaj odpowiedniego bustiera.

> Z racji nietypowej regulacji obwodu "pod biustem" zastanawiam się,
> czy 75 czy nawet 80 będzie pasować - bo w tym obwodzie miski mają. Na
> co dzień noszę 70F.

70F polskie czy brytyjskie?

Zazula

3. Data: 2008-02-24 16:38:27

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Moze wystarczy kupic odpowiednia przedluzke?
> http://obnizacz.gu.ma/, na Allegro tez bywaja.,
O ja cie... cena powalająca ;)

> Fantasie mialo taki biustonosz zapinany na dole ale nie wiem jaka miseczka
> [...]

Ten wygląda, jakby miseczki były stworzone pod więcej niż A-C :) Ale ja mam
jeszcze jeden wymóg - musi być na szyi ramiączko - suknia w takim kroju.
Choć zaczynam ogólnie wątpić w siłę podtrzymania takich staników i w wygodę
noszenia. W końcu ma dobrze trzymać i nie wskazane, by obcierał :|

> 70F polskie czy brytyjskie?

Polskie :)

4. Data: 2008-02-24 19:15:50

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może machniesz reką na polskie sklepy i przerzucisz się na brytyjskie? Nie
wiem, czy taki spełniałby Twoje wymagania:

http://figleaves.gu.ma/

--
Nika
Pisz tutaj

5. Data: 2008-02-25 06:38:19

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Może machniesz reką na polskie sklepy i przerzucisz się na brytyjskie?
> Nie wiem, czy taki spełniałby Twoje wymagania:
>
> http://figleaves.gu.ma/

Śliczny :) ale na moim biuście egzaminu by raczej nie zdał, bo przecież to
obwód głównie ma go potrzymywać.
Jakoś boje sie robić zakupy zagramanicą, bo spore koszty transportu, bo
trzeba sie przy zwrocie wykosztować a u mnie bez mierzenia ani rusz :(

6. Data: 2008-02-25 14:30:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy wrote:
> Jakoś boje sie robić zakupy zagramanicą, bo spore koszty transportu,
> bo trzeba sie przy zwrocie wykosztować a u mnie bez mierzenia ani
> rusz :(

Niepotrzebnie. Ja tez sie balam a zakupy okazaly sie proste i oplacalne,
szczegolnie na wyprzedazach. Koszt odeslania bustnosza na nawet kilku, w
kopercie babelkowej jako polecony priorytet to 15.3 zl.

Zazula

ASP
Gurrlain
bodymax plus czy np maxivit?
kurs masaz tajski, indonezyjski, tajski masaz stop, tajskiego masazu ziolowego k
ENEWSY.INFO