błąd lek. dentysty

1. Data: 2002-07-17 16:32:56

Temat: błąd lek. dentysty
Od: "Katya" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy isnieje możliwosć dochodzenia roszczenie - zwrot kosztów leczenia - od
prywatnego stomatologa ?
mojej koleżance wykonano nieprawidłowy zabieg leczenia zęba - po dwóch tyg.
opuchlizna itp
dzięki z góry
Katya

2. Data: 2002-07-17 17:19:59

Temat: Re: bł?d lek. dentysty
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście - praca w gabinecie prywatnym nie chroni przed
odpowiedzialnością karną (prokurator), cywilną (odszkodowanie) i
zawodową (via Izba Lekarska - od tego może zacząć).:_)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

3. Data: 2002-07-17 22:18:57

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:rm9bjucogk1h933sovvng3hgq21vpqvc9g@4ax.com...
> Oczywiście - praca w gabinecie prywatnym nie chroni przed
> odpowiedzialnością karną (prokurator), cywilną (odszkodowanie) i
> zawodową (via Izba Lekarska - od tego może zacząć).:_)))

moze jednak zaczac od wizyty w gabinecie stom. - i wyjasnic przyczyne
ewentualnego niepowodzenia leczenia. skad pewnosc ze wspomniana wyzej
'opuchlizna' pochodzi akurat od leczonego zeba ?

Adam

4. Data: 2002-07-18 05:27:37

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>moze jednak zaczac od wizyty w gabinecie stom. - i wyjasnic przyczyne
>ewentualnego niepowodzenia leczenia. skad pewnosc ze wspomniana wyzej
>'opuchlizna' pochodzi akurat od leczonego zeba ?
Tu się zgadzam.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

5. Data: 2002-07-18 08:54:25

Od: "Marcych" <m...@r...medianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak i najlepiej do tego samego stomatologa- ktory powie: "popełniłem błąd-
prosze zgłosić sie do izby lekarskiej, prokuratury itp, celem złożenia
donosu na źle wykonane leczenie"............... :)))))))))))))

6. Data: 2002-07-18 09:07:00

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcych" napisał ...

> tak i najlepiej do tego samego stomatologa- ktory powie: "popełniłem błąd-
> prosze zgłosić sie do izby lekarskiej, prokuratury itp, celem złożenia
> donosu na źle wykonane leczenie"............... :)))))))))))))

Nie, ale jeżeli faktycznie popełnił błąd może chcieć go naprawić,
tym razem bezpłatnie.
W końcu chyba bardziej chodzi o to, żeby opuchlizna zeszła
i wszystko było OK niż o to, żeby dokopać dentyście.
Chyba ze się mylę ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

7. Data: 2002-07-18 17:30:35

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

poza ty jesli ten dentysta wykazuje choc odrobine inteligencji to
prawdopodobnie bedzie wolal poprawic to co zepsol i miec swiety spokoj niz
angazowac w to urzedy, ktore zabiora mu czas, a jak wiadomo czas to
pieniadz...
mckwack

8. Data: 2002-07-18 20:34:45

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcych" <m...@r...medianet.pl> napisał w wiadomości
> tak i najlepiej do tego samego stomatologa- ktory powie: "popełniłem błąd-
> prosze zgłosić sie do izby lekarskiej, prokuratury itp, celem złożenia
> donosu na źle wykonane leczenie"............... :)))))))))))))

to jeszcze sie trzeba nauczyc rozrozniac blad w sztuce od powiklania po
zabiegu...

pozdrawiam

Adam

9. Data: 2002-07-19 05:53:50

Temat: Re: błąd lek. dentysty
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" napisał ...

> to jeszcze sie trzeba nauczyc rozrozniac blad w sztuce od powiklania po
> zabiegu...

Pacjent się tego raczej nie nauczy.
I dlatego właśnie stoi na z góry nieco przegranej pozycji.
Nieuczciwy lekarz zawsze mu powie, że to powikłanie
po zabiegu. I skasuje za leczenie powikłań.
Jakieś to dziwnie znamienne: mamy bardzo pobieżnie opisany
przypadek, nikt w zasadzie nic nie wie, ale "cywile" krzyczą -
"błąd, spaprana robota", lekarze zaś zawsze - "powikłanie,
na pewno niezawinione przez lekarza".
Tymczasem jedno i drugie jest mniej więcej tak samo prawdopodobne.

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2002-07-19 13:15:03

Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pacjent się tego raczej nie nauczy.
> I dlatego właśnie stoi na z góry nieco przegranej pozycji.
> Nieuczciwy lekarz zawsze mu powie, że to powikłanie
> po zabiegu. I skasuje za leczenie powikłań.

A co Wy na to, że ostatnio cudem uratowałam przed zatruciem 4 zęby, bo
dentysta nie doczyścił i psuło się dalej pod wypełnieniem?! Do tego pana już
nigdy nie pójdę, a za poprawianie jego błędów w innym gabinecie zapłaciłam
ponad 400 zł!!!
Obłęd!

gabi

Opuchniete nogi
Roaccutane a plastyka wiezadeł krzyzowych kolana ?
pompy insulinowe
kurzajka na stopie
Ból brzucha