Opuchniete nogi

1. Data: 2002-07-17 11:57:16

Temat: Opuchniete nogi
Od: "Basia" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wrocilam z dluzszej podrozy/ było goraco,dluga droga/ i mam mocno
popuchniete nogi w kostkach- dlaczego tak sie dzieje i co mozna z tym
zrobic?

Pozdrawiam .
Barbara

2. Data: 2002-07-17 13:00:44

Temat: Re: Opuchniete nogi
Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ja właśnie wróciłam z pielgrzymi i mam całe nogi opuchnięte, codziennie
moczę w wodzie z mydłem i opuchlizna schodzi. Poza tym z tego co wiem to
pomaga spanie z nogami uniesionymi lekko ku górze. Ja tego już nie robię, bo
mi się nie chce ;) ale wszyscy mówią że pomaga
pozdrawiam
katka

3. Data: 2002-07-17 13:59:13

Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrocilam z dluzszej podrozy/ było goraco,dluga droga/ i mam mocno
> popuchniete nogi w kostkach- dlaczego tak sie dzieje i co mozna z tym
> zrobic?

Duzo spacerow, malo siedzenia (od tego nogi najbardziej puchna)
Jesli to nie pomoze, to detralex, ale to juz musi przepisac lekarz.

Ania

4. Data: 2002-07-17 14:18:51

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> mi się nie chce ;) ale wszyscy mówią że pomaga

Ja bede szedl na pielgrzymke dopiero 29. :)
Ale bylem 2 lata temu i straty to jedynie jeden odcisk

pozdr
kakrysa

Roaccutane a plastyka wiezadeł krzyzowych kolana ?
pompy insulinowe
kurzajka na stopie
Ból brzucha
ZOLTA FEBRA