błąd serwera

1. Data: 2001-02-24 15:58:05

Temat: błąd serwera
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś usiłuje przesłać wiadomość na naszą grupę.
Otrzymuje komunikat:

"Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
'powitanie', Konto: 'news.tpi.pl', Serwer: 'news.tpi.pl', Protokół: NNTP,
Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119, Zabezpieczenie
(SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9"
Moja wiedza :-) jest tutaj niewystarczająca.

Jeżeli możecie pomóc to proszę napisać na adres:
i...@w...pl
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2001-02-26 01:16:46

Temat: Re: błąd serwera
Od: "Pan Tarej" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi nie wpuszcza zagraniczniaków.
i...@w...pl prawdopodobnie próbuje "pościć" spoza granic, a tam tylko
kilka płatnych serwerków pozwala zamieszczać "niusy" z pl. W ten sposób tpi unika
zatłoczenia i zakorkowania.

3. Data: 2001-02-26 11:31:32

Temat: Odp: błąd serwera
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niekoniecznie z zagranicy trzeba pisac na tpi, ja pisze z centrum kraju i
tez mnie nie wpuszcza. Tpi w ogole wpuszcza tych co mu sie podobaja.
Ominelam problem w ten sposob, ze czytam z serwera tpi, bo mi tak wygodnie,
ale pisze na inny, bardziej goscinny: news.icm.edu.pl albo na onet. Zawszw
to jakies wyjscie....:))-

Pozdrawiam,
Anula
e-mail: a...@p...wp.pl

Użytkownik Pan Tarej <t...@o...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:28im6.16040$V...@n...optonline.net

4. Data: 2001-02-26 21:53:08

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

[...]

:))
Najwygodniejszym sciaganiem postow z list dykusyjnych
szczegolnie gdy korzysta sie tylko z tpsa jest e-mail i serwer
www.newsgate.pl
:))
Przy kilkunastu subskrybowanych w ten sposob listach
imponujace sa ilosci otrzymywanych e-maili ( np .dzis od rana mialem 523
posty)
ale dzieki filtrom mozna to opanowac
i odebrac w czasie jednego czy gora dwoch impulsow
:)))
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

5. Data: 2001-03-10 18:21:53

Temat: Re: Odp: błąd serwera
Od: Pan Tarej <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

A to tylko celem sprawdzenia ;) onetu. news.icm.edu.pl też kiedyś
używałem z powodzeniem. Nie jestem pewien, czy były na nim ogrody.

Lignit
Polecam się
Witam:)
Witam:)