blada twarz

1. Data: 2003-07-13 14:23:51

Temat: blada twarz
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czego najlepiej uzyć żeby uzyskać efekt bladej twarzy ,wmiare naturalnej
.Jakiegos pudru jasniejszego od twarzy?

LiLiT

1. Data: 2003-07-13 15:43:13

Temat: Re: blada twarz
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> czego najlepiej uzyć żeby uzyskać efekt bladej twarzy ,wmiare naturalnej
> .Jakiegos pudru jasniejszego od twarzy?

Wystarczy że się nie nałożę różu. hihi :)
Ale tak poważnie to nie mam pojęcia, bo jestem z natury blada (naturalnie).
Nawet nie mogę dobrać podkładu dla siebie wszystkie za ciemne.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-07-13 17:56:43

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

LiLiT wrote:

> czego najlepiej uzyć żeby uzyskać efekt bladej twarzy ,wmiare naturalnej
> .Jakiegos pudru jasniejszego od twarzy?

Dosc trudno z tym bedzie, ale mozesz sprobowac o ton-dwa jasniejszy
podklad (naloz tez troche na szyje i dobrze rozprowadz, zeby nie bylo
widac bardzo wyraznej linii przejscia) i jeszcze o ton jasniejszy puder.
Ja do roli wampira uzywalam jeszcze odrobiny zielonego pudru, ale z tym
latwo przesadzic i wygladac jak trup... O, bialy cien tez moze pomoc,
bardzo dobrze roztarty i bardzo malo. Jednak to ostatnie to moze troche
nadnaturalnie wygladac ^_~

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-18 18:58:36

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-13 19:56, Beth Winter wrote:

> [...]
> latwo przesadzic i wygladac jak trup... O, bialy cien tez moze pomoc,
> bardzo dobrze roztarty i bardzo malo. Jednak to ostatnie to moze troche

Obawiam się, że z tej rady nic nie będzie, gdyż wszystkie pudry itp.
mają odcienie beżu, a nie bieli. Można spróbować za pomocą kosmetyków do
charakteryzacji, ale to jednorazowo, a nie do codziennego użycia.

--
Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
"laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius

1. Data: 2003-07-18 20:34:35

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Elfka wrote:

> Obawiam się, że z tej rady nic nie będzie, gdyż wszystkie pudry itp.
> mają odcienie beżu, a nie bieli. Można spróbować za pomocą kosmetyków do
> charakteryzacji, ale to jednorazowo, a nie do codziennego użycia.

Hm, ja gdzies rok temu (z okazji wampira) widzialam bialy puder. Glowy
nie dam, czy nie Bourjois. Niestety nie kupilam, bo okazalo sie, ze z
czasow wczesnej mlodosci i upartych rumiencow zostaly mi jeszcze spore
ilosci zielonego, wiec nie chcialo mi sie dodatkowo wykosztowywac.

A pytanie bylo o "blada twarz w miare naturalna", wiec raczej nie
sniezna biel w stylu Brandona Lee w Kruku.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Musz pochwalic!