blizna po wyrostku a ciaza-boli!!!

1. Data: 2003-03-18 10:48:51

Temat: blizna po wyrostku a ciaza-boli!!!
Od: "Joanna" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
6 lat temumialam operacje wyciecia wyrostka-jak sie pozniej okazalo nie
potrzebnie bo to nie bylo to ale nie wazne otworzyli to wycieli!
Mialam jednak podejzenia ze cos tam w srodku mam poniewaz mam uczucie klocia
w miejscu blizny (cieli mnie poziomo).Myslalam ze to szwy i ze sie
rozpuszcza za ok. 2 lata.
@ lata temu podczas pierwszej ciazy wszystko bylo ok.Ale teraz jestem w 6
m-cu ciazy i bardzo boli mnie znowu blizna jest pod skora pelno guzkow i
potworne uczucie klucia igla od srodka-czasem tak boli ze wcale nie smieje
sie z tekstu ze moze faktycznie mi zostawili igle!
czy powinnam isc do gina czy chirurga?-ktory pewnie bedziekazal czkac do
rozwiazania.
moze to faktycznie jakis szew sie nie rozpuscil.Czy bedzie go widac np. na
usg?
Pozdr.Joanna

2. Data: 2003-03-18 11:15:29

Temat: Re: blizna po wyrostku a ciaza-boli!!!
Od: "milutka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy cię pociesze tez jestem w 6 m-cu ciązy, i mam blizny po
cesarskim; jakiś miesiąc temu mnie bardzo bolało, kontaktowałam sie z
położną i stwierdziła ze to normalne poniewać brzuch sie rozciąga i zrosty
też. Teraz troche mi juz sie polepszyło. Może i u ciebie ten moment jest
najgorszy. Aczkolwiek nie zawadzi spytać lekarza i sprawdzić.

Pozdrawiam
Ewa

Krew w nasieniu
kręgi szyjne a komputer
Do Okulistów lub Optyków - złe olulary???
po porodzie
upławy u trzynastolatki