bliznowiec-plastyka

1. Data: 2003-01-17 19:46:02

Temat: bliznowiec-plastyka
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z Was wie w jaki sposob leczy się bliznowca,rok temu miałam
operację kręgosłupq szyjnego i wytworzył się bliznowiec powodujący przykurcz
głowy (cięcie było po prawej stronie szyji).W grudniu 2002 miałam wyciętą
starą bliznę ,cięcie przedłużone o następne 10 cm(w sumie teraz-18 c) , już
po miesiącu jest to samo wytworzyła sie nowa boląca blizna tyle że
weższa.Miałam kiedyś też taką bolesną bliznę po przepuklinie na brzuchu
,zastosowano drugim razem szew tzw "koralikowy" i jest ok.Czy ktoś wie w
jaki sposob leczy się takie blizny,słyszałam też oklejeniu blizn po opracji
tarczycy specjalnymi plastrami w Instycie Amerykańskim w Krakowie.Może ktoś
wie jakie rany można kleić plastrami i jakie są efekty.Nadmieniam,że jeżeli
dosyć głęboko sie skaleczę to staram się skleić opatrunkiem obie warstwy
skóry i wtedy nie wytwarza się bliznowiec.Zauważyłam,że dzieje się to zawsze
przy użyciu klamer bądz nici chirurgicznych.Przy popzrzeniach blizny ani
ślady u mnie nie występują.
Pozdrawiam wszystkich
EWA

2. Data: 2003-01-30 20:47:27

Temat: Re: bliznowiec-plastyka
Od: "marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na takie blizny dobre są opatrunki silikonowe zeraderm i silon

wizyta kontrolna u okulisty
NIEUCZCIWI LEKARZA - lista
Ropa w nodze
dyskopatia