blyszczyk-jaki?

1. Data: 2002-11-14 13:07:04

Temat: blyszczyk-jaki?
Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

znajoma poprosila mnie o to, zebym sie was zapytala o blyszczyki....
czy mozecie polecic jakies firmy, produkty, opisac ich zalety i wady...
z gory dziekuje

v.

1. Data: 2002-11-14 20:38:57

Temat: Re: blyszczyk-jaki?
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> czesc
>
> znajoma poprosila mnie o to, zebym sie was zapytala o blyszczyki....
> czy mozecie polecic jakies firmy, produkty, opisac ich zalety i wady...
> z gory dziekuje

Ja polecam blyszczyk Amwey, lub pupa. Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-15 07:54:42

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> znajoma poprosila mnie o to, zebym sie was zapytala o blyszczyki....
> czy mozecie polecic jakies firmy, produkty, opisac ich zalety i wady...

w ostatnim numerze TS bylo o blyszczyku chyba Lancome (niestety nie jestem
pewna) ze niby taki swietny.
Mieli go ponoc wprowadzic tylko na jeden sezon ale jest tak dobry ze na
stale ponoc wszedl do oferty.
ktos uzywal?

mag.

1. Data: 2002-11-15 09:26:26

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znajoma poprosila mnie o to, zebym sie was zapytala o blyszczyki....
> czy mozecie polecic jakies firmy, produkty, opisac ich zalety i wady...
> z gory dziekuje

Bardzo fajny jest Inglota (mam!), kosztuje 15 zl, ale malo maja kolorow.
Jest jeszcze dobry przezroczysty z Bourjois, ale duuuzo drozszy.
Podobno swietne sa firmy Diadem i Hean, ale tego to ja nie sprawdzilam, bo
nigdzie nie mozna ich dostac :(
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-15 12:09:18

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ar2982$1fm$...@n...gazeta.pl...

> [...]
> pewna) ze niby taki swietny.
> Mieli go ponoc wprowadzic tylko na jeden sezon ale jest tak dobry ze na

Ja uzywam SUPER!!!!!!!! trzyma sie i daje sliczny efekt)))

1. Data: 2002-11-15 12:50:05

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest jeszcze dobry przezroczysty z Bourjois, ale duuuzo drozszy.
> Podobno swietne sa firmy Diadem i Hean, ale tego to ja nie sprawdzilam, bo

mam heana. za 7.50. fajne sa. mam bezbarwny (rzadko uzywam) i brazowy z
drobinkami zlotymi, mnostwem drobinek....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-15 21:32:38

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"vika" <v...@g...pl> skrev i meddelandet news:ar0gva$ie7$1@news2.tpi.pl...
> czesc
>
> znajoma poprosila mnie o to, zebym sie was zapytala o blyszczyki....
> czy mozecie polecic jakies firmy, produkty, opisac ich zalety i wady...

nie uzywalam, do czasu kupienia przez ciekawosc ;-)

No i nie moge sie z nim rozstac!
Ta wspanialosc jest produkcji Oriflame. Blyszczyk jest w tubce.
magda

1. Data: 2002-11-18 08:38:21

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo fajny jest Inglota (mam!), kosztuje 15 zl, ale malo maja kolorow.

No i wszystkie te kolory sa raczej spokojne, ale mysle ze mozna cos dobrac
do siebie.
I pieknie pachna - tak jakos orzechowo. Pycha!

> Jest jeszcze dobry przezroczysty z Bourjois, ale duuuzo drozszy.
> Podobno swietne sa firmy Diadem i Hean, ale tego to ja nie sprawdzilam, bo
> nigdzie nie mozna ich dostac :(

W Krakowie z Hean nie ma klopotow, ale maja bardzo mala pojemnosc.
Ja zaryzykowalam i kupilam Bell Sorbet z aplikatorem i jestem naprawde
zadowolona!
Ale Bell kolorowe sa do niczego.

No i super jest Avon, ten z aplikatorem. Pachnie mi ciasteczkiem:) I bardzo
ladnie wyglada na ustach

Kaska

1. Data: 2002-11-19 13:19:11

Od: Lilith <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.rec.uroda "::: Solana :::" <s...@h...com>
napisal:

>No i nie moge sie z nim rozstac!
>Ta wspanialosc jest produkcji Oriflame. Blyszczyk jest w tubce.

Mowisz o tym Crystal Glaze (5612) z takimi smienszymi niebieskawymi
drobinkami? Faktycznie fajny :)))

Ps. Witam wszystkie panie i panow rowniez ;)

--
Demonicznie pozdrawiam - Lady_Lilith[at]go2.pl * ftp://lilijka.homeip.net
FOTKA: http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

powitanie i pytanie
Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...