blyszczyk z pedzelkiem

1. Data: 2006-01-04 19:15:47

Temat: blyszczyk z pedzelkiem
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys na grupie pytalam sie o blyszczyk, ktory widzialam w "No to pieknie"
na TVNStyle. W takiej postaci znalazlam jedynie YSL [cena zabija].
Wlasnie znalazlam recenzje w Avanti: blyszczyk N.Y.C. Liquid Lipstick za 19
zl! Dostepny w 11 kolorach.

Tylko gdzie ja znajde te firme?

Zazula

1. Data: 2006-01-04 19:29:50

Temat: Re: blyszczyk z pedzelkiem
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> [...]
> zabija].
> Wlasnie znalazlam recenzje w Avanti: blyszczyk N.Y.C. Liquid Lipstick

Dokladnie taki:
http://www.newyorkcolor.com/lips/430a_441a_liq_lipst
ick.cfm

Zazula

1. Data: 2006-01-04 19:46:36

Od: "marlene" <m...@a...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message news:dph7nn$b2s$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

ja wiem, ze w uk, w sieci superdrug, sa stoiska tejze firmy.
produkty tanie, blizej mi niestety nieznane.
jesli masz kogos w uk, moze popros o przywiezienie?

marlene

1. Data: 2006-01-05 11:12:40

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Własnie, ostatnio przeglądałam jakiś Twój Styl i były zestawienia kosmetyków
drogie- tańsze. Zainteresowały mnie cienie do oczu z pędzelkiem właśnie z
tej firmy, bo na Bourjois troszkę mnie nie stać- ślub za 4 miesiące, trzeba
pasa zacisnąć:( Szukałam w Rossmanie, w Sephorze, w rozmaitych drogeriach- i
nic:/
No nic, trzeba będzie pogooglować w poszukiwaniu kosmetyków NYC w szacownym
grodzie Kraka.
Pozdrawiam serdecznie:)
--
wild&MX

1. Data: 2006-01-05 11:41:14

Od: "marlene" <m...@a...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"mx" <s...@n...thx> wrote in message news:dpiv0q$npi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W3asnie, ostatnio przegl1da3am jaki6 Twsj Styl i by3y zestawienia kosmetyksw
> drogie- taqsze. Zainteresowa3y mnie cienie do oczu z pjdzelkiem w3a6nie z
> tej firmy, bo na Bourjois troszkj mnie nie staf- 6lub za 4 miesi1ce, trzeba
> pasa zacisn1f:(

czy jakosc kosmetykow w tych zestawieniach byla podobna?
rowniez zwrocilam uwage na ten cien z pedzelkiem,
trzeba bedzie pojsc do superdrug i przetestowac.
roznica cenowa miedzy tym firmy nyc a bourjois jest znaczna :]

marlene

1. Data: 2006-01-05 22:52:29

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Zazula..

> Dokladnie taki:
> http://www.newyorkcolor.com/lips/430a_441a_liq_lipst
ick.cfm

Hej, ale cos identycznego robi Avon!
Przynajmniej z fotki wyglada dokladnie tak samo :)
Uzywam takiego (Avonu) i bardzo polecam.

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

Bardzo sucha skóra... ;)
Rozwiązanie problemu wypadających włosów.
Czy ktoś wie?
zapach czekolady
zapracuj na swój internet