bo z burakami nigdy nie wie się

1. Data: 2008-08-21 22:38:09

Temat: bo z burakami nigdy nie wie się
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy dobrze jest czy może jest
może jest już źle...

ogłaszam konkurs na największego buraka psp!

w konkursie proszę o składanie kandydatur, wraz z króciutkim, podkreślam
KRÓCIUTKIM, uzasadnieniem.

no, zobaczymy kto otrzyma ten zaszczytny tytuł wszechburaka psp :)

jako inicjator tego konkursu, wypada dać mi dobry przykład.

zatem

tadam tadam!

do zaszczytnego tytułu wszechburaka, zgłaszam kandydaturę michała!
za to, że się ze mną nie zgadza w fundamentalnych dla ludzkości kwestiach!
:)

ps. i on to robi na serio, a taki cebe, to sie po prostu zgrywa na
wszechburaka, żeby była jasność :))

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-08-21 23:56:00

Temat: Re: bo z burakami nigdy nie wie się
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mogę? ;)

Zatem oto moje typy:

- kategoria "burak/mężczyźni": tnr,
- kategoria "buraczka/kobiety": XL.

Dziękuję.

--
CB

3. Data: 2008-08-22 00:05:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mogę? ;)

Zatem oto moje typy (po namyśle):

- kategoria "burak/mężczyźni": tnr,
- kategoria "buraczka/kobiety": XL.

Palma honorowa szlachetnej odmiany buractwa: Panslavista.

Dziękuję.

PS: największych buraków w historii psp chyba już dziś nie ma.
PPS: dziękuję ci tnr za zorganizowanie buraczanego (nomen-omen)
konkursu. Mam nadzieję, że wygrasz w cuglach. ;)

4. Data: 2008-08-22 00:10:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tfuuu... PLEBISCYTU, a nie konkursu.

Co za burak jeden wymyślił, że to "konkurs"? ;D

--
CB

5. Data: 2008-08-22 07:05:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ps. i on to robi na serio, a taki cebe, to sie po prostu zgrywa na
> wszechburaka, żeby była jasność :))

To mnie pozostaje już tylko głosować... ;)

Ewa

6. Data: 2008-08-22 09:29:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> PPS: dziękuję ci tnr za zorganizowanie buraczanego (nomen-omen)
> konkursu. Mam nadzieję, że wygrasz w cuglach. ;)

wiedziałem, że weźmiesz udział, nie mówiąc już o twoim typowaniu :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

7. Data: 2008-08-22 09:32:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To mnie pozostaje już tylko głosować... ;)

pspowym wszechburakom mówimy stanowcze nie!
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-08-22 09:37:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz.
A ty mnie ciagle i ciągle zaskakujesz skalą i formatem swego buractwa. :)

Znasz mnie lepiej niż ja ciebie. ;D

9. Data: 2008-08-22 09:44:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No zobacz.
> A ty mnie ciagle i ciągle zaskakujesz skalą i formatem swego buractwa. :)

a to tylko twoje buraczane urojenia.

> Znasz mnie lepiej niż ja ciebie. ;D

pełna zgoda :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

10. Data: 2008-08-22 09:45:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w ogóle to PROTESTUJĘ, że nie zagłosowałeś na mnie.
To nieuczciwe IMHO.

Każdy _znany mi_ kundel powinien IMHO zaglosować na mnie.
Jeśli ktoś tego nie zrobi, to odbiorę to jako pewną osobistą porażkę.

Twój głos tłumaczę sobie jako twoją pomyłkę... albo ew. zamierzone
kłamstwo - jak wolisz.

Powaga.

--
CB

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> wiedziałem, że weźmiesz udział, nie mówiąc już o twoim typowaniu :)

stereotypy
MIŁOŚĆ
Re: intelekt przegrywa z seksem