body shop - jak przechowywac?

1. Data: 2005-08-25 10:08:25

Temat: body shop - jak przechowywac?
Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i od razu pytam sie :)
Po tych wszystkich zachwytach nad kosmetykami z Body Shopu skusilam sie
na dwa buttery. Doczytalam sie na etykiecie, ze nalezy je przechowywac w
chlodnym miejscu. Jedyne chlodne miejsce w moim mieszkaniu to lodowka,
tyle ze konsystencja po wyjeciu z lodowki to jest blizej masla niz kremu
do ciala. Podejrzewam, ze nic sie nie stanie jak bede je trzymac w
lazience na polce, ale chetnie dowiem sie jak przechowuja inne
"bodyshopowiczki" :)

Pozdrawiam
Lerena
--
Katarzyna Skowronska
kskowronska 'malpa' op.pl

"Discussion: a method of confirming others in their errors."

1. Data: 2005-08-25 10:32:07

Temat: Re: body shop - jak przechowywac?
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do ciala. Podejrzewam, ze nic sie nie stanie jak bede je trzymac w
> lazience na polce, ale chetnie dowiem sie jak przechowuja inne

Ja trzymam na polce w lazience i nic im nie jest. Nie wiem gdzie kupowalas,
ale w BS w ktorym ja kupuje nawet klimy nie ma wiec skoro oni trzymaja na
polce w dusznym sklepie to ja chyba tym bardziej moge we wc0ale nie dusznej
lazience :)

m.

1. Data: 2005-08-25 10:52:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lerena <k...@o...pl> napisał(a):

> Podejrzewam, ze nic sie nie stanie jak bede je trzymac w
> lazience na polce, ale chetnie dowiem sie jak przechowuja inne
> "bodyshopowiczki" :)

Ja trzymam w szafce łazienkowej i nic się nie dzieje. Ew. możesz zachomikować
w lodówce ten akurat nieużywany.

--
JoP

1. Data: 2005-08-25 12:46:54

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, ze nic sie nie stanie jak bede je trzymac w
> lazience na polce, ale chetnie dowiem sie jak przechowuja inne
> "bodyshopowiczki" :)

Zapasowe pudełka (korzystam z uprzejmości koleżanki, która raz na jakiś czas
jedzie do "Lądka" i wtedy robi mi większe zakupy w TBS) czekają na swoją kolej
w lodówce.
Aktualnie używany leży na toaletce, czyli w temp. pokojowej.

LH

1. Data: 2005-08-25 12:48:31

Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia wrote:

> [...]
> kupowalas, ale w BS w ktorym ja kupuje nawet klimy nie ma wiec skoro oni
> trzymaja na polce w dusznym sklepie to ja chyba tym bardziej moge we

W Gloucester w UK. Kupowal TZ i nic nie mowil ze w sklepie bylo duszno
tylko ze obsluga niemila :) Tez uwazam ze nic sie nie stanie, wsadzilam
do lodowki z ciekawosci. Fakt ze takie "zimne maslo" calkiem przyjemnie
odpreza skore.
Pozdrawiam
Lerena

1. Data: 2005-08-25 12:49:26

Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Ja trzymam w szafce łazienkowej i nic się nie dzieje. Ew. możesz zachomikować
> w lodówce ten akurat nieużywany.

I tak tez uczynie. Co prawda uzywam ich naprzemiennie wiec niech to
bedzie ten mniej uzywany :)

Pozdrawiam
Lerena
--
Katarzyna Skowronska
kskowronska 'malpa' op.pl

"Discussion: a method of confirming others in their errors."

perun
perun
Okulary Arkadius-a
gdzie w szczecinie dobra kosmetyczka?