bóg jest kłamcą i sadystą

1. Data: 2002-06-10 23:34:28

Temat: Re: bóg jest kłamcą isadystą
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol w news:p83N8.212386$GG6.17000772@news3.calgary.shaw.ca

/.../

> Boze, to wy n a p r a w d e chcecie takie fizyczne zdjecie? I
> zyciorys????
>
> Pomysle...;)

:)). No, to optymistycznie zabrzmiało. Powiem więc przy okazji, że
ostatnio ubarwiła Aleję "linek" - Alina :)). Trochę szkoda, że nie
"fizycznym zdjęciem" ale, taki mamy sympatyczny regulamin :))
Zdjęcia są oczywiście najcenniejsze.

A przy okazji powiem Ci również Kasiu, że istniejesz także na mapce
ZUGD czyli "Zasłużonych Użytkowników Grupy Dyskusyjnej" a za takich
uznaje się tych, którzy mają znaczący wkład w tworzenie klimatu grupy.
Można więc Cię znaleźć w lewym dolnym rogu - tam gdzie lezy sobie
globusik symbolizujący "zagranicznych" :))).
Oczuwiście obok Ciebie jest też Magdalena N.

> Kaska

All

PS. ZUGD - jest w dziale Użytkowników pod hasłem "skąd jesteśmy".

1. Data: 2002-06-11 01:23:26

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Do zobaczenia w Alei... :)

Jakie to fajne! Ja to nawe widzialam. "Wszystko krytykujacy Andrzej"
przeslal mi to z molejna krytyka;), ale dopiero teraz zaczynam kojarzyc
obrazy z ludzmi.

Pomysle. Troche mnie ten "wybor koloru" wybija z rytmu, czuje sie jak krolik
doswiadczalny....

Kaska
P.S. A poza tym jeszcze sie zmierze z toba, Greg, za Cocteau, ale nie dzis.

1. Data: 2002-06-11 08:55:53

Temat: Re: Bóg nie jest kłamcą i sadystą
Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ae34ct$2nh$1@news.tpi.pl>, Viadro wrote:

> bla bla bla.........
>
> Bóg jest kochanym ojcem który patrzy na nas z góry i się śmieje jak się
> wybijamy na wzajem :))))
blabla
jest?
a dlaczego nie patrzy z dolu?
czy 'zewszad'?
smieje sie? to czlowiek?
kogo wybiles ostatnio?

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-06-11 12:00:28

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Pyzol" napisala:

> Jakie to fajne!

:))

> Pomysle. Troche mnie ten "wybor koloru" wybija z
> rytmu, czuje sie jak krolik doswiadczalny....

Przyznam sie, ze rowniez z tym mialem spory klopot. Wreszcie jednak dalem
co dalem i niech sie dzieje co chce ;)

> P.S. A poza tym jeszcze sie zmierze z toba, Greg,
> za Cocteau, ale nie dzis.

Zawsze do uslug :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-06-11 19:43:58

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol <p...@s...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:p53N8.212381$G...@n...calgary.shaw
.ca...

> (...)> A tak wlasciwie dlaczego Ciebie nie ma w Alei Uzytkownikow? ;) Ale
>

> Alez ja nie mowie o zadnej Alei Uzytkownikow, ktory nawet nie wiem czym
> jest! Ja mowie o tym co i jak piszesz i jaki obraz ciebie mozna sobie w z
> tego wyprowadzic. Obraz DUSZY, duszy obraz!!! Tylko takie mnie interesuja
> tylko na takie patrze.
> :):)
> Kaska

Kaska a co Ty niby tutaj robisz, wsrod psychicznych ??

TRABUL

P.S.
Nie martw sie............nie zakabluje na polityke :-)))

1. Data: 2002-06-12 14:39:26

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Kaska a co Ty niby tutaj robisz, wsrod psychicznych ??

Szukalam ciebie!
;)
Kaska

List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!
Re: archiwum -do Marsela
Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Przemoc w rodzinie - gdzie się zgłosić o pomoc
prosba o pomoc - ankieta dot. osob korzystajacych z I-netu i Komunikatorów