List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!

1. Data: 2002-05-16 14:04:06

Temat: List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna Pani,

W swoich postach zamieszczanych na tej grupie określa się Pani mianem
psychologa, psychologa klinicznego i psychologa sądowego.

W związku z powyższym oczekuję przedstawienia wiarygodnych dowodów na
to, że jest Pani uprawniona do używania tych tytułów zawodowych, a
mianowicie:
- w przypadku "psychologa" - nazwy uczelni, na której ukończyła Pani
studia w zakresie psychologii, numeru i daty wydania dyplomu,
- w przypadku "psychologa klinicznego" - numeru dokumentu
potwierdzającego tę specjalizację, jak również nazwy jednostki
wydającej, ew. numeru karty specjalizacyjnej wraz z nazwą WODKM, który
ją wydał. Może Pani również przedstawić inne dokumenty,
- w przypadku "psychologa sądowego" - nazwy Sądu Okręgowego, prezes
którego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości) wpisał
Panią na listę biegłych sądowych, wraz z datą i sygnaturą pisma. Może
Pani również przedstawić inne dokumenty.

Zastrzegam sobie prawo do dokonania weryfikacji wyżej wymienionych
dowodów (analiza adresów IP w Pani postach wykazała, że pisze Pani z
terenu dawnych województw: krakowskiego i bielskiego, a ja jestem z
Krakowa) w zakresie dopuszczalnym prawnie (lista biegłych sądowych, jak
również lista absolwentów wyższej uczelni to dokumenty publiczne).
Nadmieniam przy tym, że mogłem dokonać np. weryfikacji listy biegłych
sądowych z własnej inicjatywy, ale postanowiłem dać Pani szansę,
jakkolwiek Pani postępowanie na tej grupie wcale mnie do tego nie
zachęca.

Informuję ponadto, że w przypadku nieprzedstawienia ww. dowodów do 19
maja 2002r. , jak również w przypadku ich negatywnej weryfikacji, będę
regularnie publikował na tym forum stosowne posty ostrzegawcze
(nadmieniam, że zmiany pseudonimu, czy odczekanie np. kilku miesięcy
będą bezcelow)e. Zastrzegam sobie również podjęcie innych kroków w tej
materii w zakresie dozwolonym przepisami prawa.

W przypadku przedstawienia i pozytywnej weryfikacji ww. dowodów oczekuję
od Pani natomiast nieużywania tych tytułów w sytuacji, gdy wypowiadane
przez Panią opinie są tylko Pani prywatnymi opiniami, a nie opiniami
wypowiadanymi z pozycji np. biegłego sądowego (wspomniane Rozporządzenie
uprawnia Prezesa Sądu Okręgowego do skreślenia biegłego z listy w
określonych przypadkach, a ja mam prawo i obowiązek poinformować go, gdy
uważam, że takie sytuacje zachodzą). Równocześnie oczekuję od Pani
nieużywania tych tytułów, w sytuacjach, gdy one do niczego nie
uprawniają - np. żaden z powyższych tytułów nie upoważnia do
wypowiadania się w zakresie terapii nowotworów. Zastrzegam sobie również
podjęcie innych kroków w zakresie dozwolonym przepisami prawa, gdy Pani
nie zaprzestanie takiego postępowania.

Uprzedzając ewentualne Pani odpowiedzi informuję, że:
- będę publikował na tej grupie wszelkie inwektywy wysuwane przez Panią
w korespondencji prywatnej,
- jakiekolwiek odniesienia do mojego "eksperymentu" i mych wypowiedzi
nie mają w Pani sytuacji sensu, gdyż ja na tej grupie nie posługiwałem
się żadnymi tytułami, a moje zarzuty dotyczą nie Pani wypowiedzi i
postępowania a posługiwania się tytułami, do których albo nie ma Pani
prawa, albo którymi posługuje się niezgodnie z przeznaczeniem.

Natomiast od osób zajmujących się stroną WWW grupy oczekuję umieszczenia
ostrzeżeń na tej stronie i w treści półautomatycznie wysyłanych maili,
że nie ma żadnej możliwości zweryfikowania twierdzeń osób piszących na
grupę dotyczących ich wykształcenia i tytułów zawodowych.
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-05-16 14:50:11

Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

Panie Drzewiecki, czy zamierzasz pan poinformowac Prezesa Sadu,
jakie to, jw, masz pan poglady? No i nie zapomnij pan ,zes rowniez
kapus oraz ubek- moze znajdziesz pan z prezesem wspolny jezyk?

Ale fajna tu jest grupa, prawdziwie polska. Musze czesciej tutaj zagladac.
Najpierw sie zra miedzy soba niczym polskie swinie a teraz, naturalna koleja
rzeczy, biora sie do kapowania. Dorrit nie badz glupia: zadrzyj kiecke
i pokaz panu Drzewieckiemu swe jedrne posladki!

A ja tez mam cos dla kapusia, JAKO SPECJALISTA PSYCHOLOG, podgalaz: Mniemanologia
stosowana. Ofiarowuje wam, Drzewiecki, wiersz o mendach polskich. Kochajmy sie
zamiast- kapujmy sie! Tak powiada ow wieszcz londynski znany na cztery strony swiata
jako Hrabia Mendewesz

Zwierza;tko

Pamie;taj, menda, boz.y stwór, prezent dostajesz par l'amour
Namie;tnie ona kocha Pana a on ja; gniecie bez pamie;ci
Ona zach?anna, krew ja; ne;ci.

Gdy sra, wydaje odór przykry lecz kocha, tak wie;c dla mimikry
Szybciutko kolor cia?a zmienia, ws'ród mokrych pasji pierdolenia
Przybiera ten walor jednaki, do k?aków picznych, chujnych, sraki...

Nie martw sie; tym co Ludzie mendza; ; I chociaz. w nocy jaja swe;dza;
Lepiej z mendami z.yc' w przyjaz'ni niz. cierpiec' rozdwojenie jaz.ni !

Mora?

Maszyna ludzka dobrze dzia?a gdy Duch jest
Przyjacielem Cia?a

Hr. Mendewesz of Ja;der

Z cyklu: Trójg?os o Mendzie

zapodal: fatso

1. Data: 2002-05-16 17:34:13

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki w news:hoc7eu85k1t9rl96pfkbdiqqin5k8566rd@4ax.com...
/.../

> [...]
> że nie ma żadnej możliwości zweryfikowania twierdzeń osób piszących na
> grupę dotyczących ich wykształcenia i tytułów zawodowych.

Drogi Arturze Drzewiecki oraz inni, którzy na skutek działania PÓŁautomatu
do rozsyłania psychobotów, tekstu takiego nie otrzymali (a z założenia powinni
wszyscy - również Piotr Kasztelanowicz) - oto poniżej aktualna treść listu
powitalnego. Jeśli ktoś widzi potrzebę jakiejś zmiany, proszę operować
konkretnymi propozycjami.

***
"Nick" :)!
Witaj...

Miło, że chcesz być z nami ...
Niemal wszystkiego, co jest niezbędne aby dobrze funkcjonować na psp z korzyścią
dla wszystkich, dowiesz się z oficjalnej strony grupy http://www.psphome.htc.net.pl
na którą serdecznie zapraszamy.

PSP jest w pełni demokratycznym tyglem poglądów i postaw, jak również żywym
laboratorium, pełnym różnych motywacji i cech charakterów autorów wypowiedzi.
Nie jest to więc grupa terapeutyczna. Jeśli szukasz fachowej pomocy, to nie na tym
forum - tutaj każdy rozmawia i słucha na własną odpowiedzialność.

Życzymy Ci zadowolenia i wielu pożytków ze studiowania serwisu i rozmów z grupą.
Pamiętaj jednak, że słowem można kogoś zabić, ale i... uratować.

/zespół redakcyjny psphome/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
p...@p...onet.pl

PS. Jeśli dostajesz ten list nie po raz pierwszy, nie irytuj się - napisz do nas.
Napisać też możesz z innych powodów, zawsze i kiedy tylko zechcesz... :).

*** koniec cytatu

[ajr]

1. Data: 2002-05-16 18:41:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, fatso wrote:

> [...]
> rzeczy, biora sie do kapowania. Dorrit nie badz glupia: zadrzyj kiecke
> i pokaz panu Drzewieckiemu swe jedrne posladki!

hm, co za belkot! Aby tak pisac to na prawde trzeba sie postarac.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-05-16 18:48:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, psphome wrote:

> Życzymy Ci zadowolenia i wielu pożytków ze studiowania serwisu i rozmów z grupą.
> Pamiętaj jednak, że słowem można kogoś zabić, ale i... uratować.

no wiec mi i pewnie tez Arturowi zalezy na tych pozytkach i mysle
(myslimy) ze takich jest wiecej :-).

P.
----

1. Data: 2002-05-16 19:02:25

Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Od razu widac, Kasztelowicz, zes jest wsiowy z Torunia.
Ja, twoj Pan rodem z Bydgoszczy, ci to mowie!
Zaprawde, zaprawde powiadam ci tez, ze slowo
"naprawde" pisze sie razem a nie osobno.

fatso

Nie pozwol aby cham gownem prychal
miast je sam polykac
hr Mendewesz
_____________________
We are all in the gutter but some of us
are seeing the stars
Oscar Wilde

1. Data: 2002-05-16 19:54:09

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in

> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
> Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

I troll.

1. Data: 2002-05-16 20:38:04

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:hoc7eu85k1t9rl96pfkbdiqqin5k8566rd@4ax.com...
> [...]
>
> W związku z powyższym oczekuję przedstawienia wiarygodnych dowodów na
> to, że jest Pani uprawniona do używania tych tytułów zawodowych
[cut]

Drogi Arturze, apeluję do Ciebie o niekompromitowanie szczytnych ideałów
antydorrityzmu swoimi breweriami.
Przyciągasz poza tym uwagę Jaśniepana Chama Fatso i jeszcze gotów pozostać
na grupie.
Opanuj się.

Saulo - Weteran Antydorrycki

1. Data: 2002-05-17 02:04:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>hm, co za belkot! Aby tak pisac to na prawde trzeba sie postarac.
Nic dodać, nic ująć.:-)
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-05-17 02:13:33

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>I troll.
Być może, ale zadam Ci pytanie - gdyby na pl.soc.seks pojawił się ktoś,
kto zacząłby o sobie pisać "specjalista seksuolog" i z tej pozycji
zacząłby wypisywać bzdury, to czy pytanie o to, gdzie i kiedy nabył
specjalizację z seksuologii też byś uznał za trollowanie.:-)
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

Re: archiwum -do Marsela
Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Przemoc w rodzinie - gdzie się zgłosić o pomoc
prosba o pomoc - ankieta dot. osob korzystajacych z I-netu i Komunikatorów
Muzyka w Trójce;))