Strona główna Grupy pl.sci.psychologia List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!! List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!

List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!

From: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!
Date: Thu, 16 May 2002 16:04:06 +0200

Szanowna Pani,

W swoich postach zamieszczanych na tej grupie określa się Pani mianem
psychologa, psychologa klinicznego i psychologa sądowego.

W związku z powyższym oczekuję przedstawienia wiarygodnych dowodów na
to, że jest Pani uprawniona do używania tych tytułów zawodowych, a
mianowicie:
- w przypadku "psychologa" - nazwy uczelni, na której ukończyła Pani
studia w zakresie psychologii, numeru i daty wydania dyplomu,
- w przypadku "psychologa klinicznego" - numeru dokumentu
potwierdzającego tę specjalizację, jak również nazwy jednostki
wydającej, ew. numeru karty specjalizacyjnej wraz z nazwą WODKM, który
ją wydał. Może Pani również przedstawić inne dokumenty,
- w przypadku "psychologa sądowego" - nazwy Sądu Okręgowego, prezes
którego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości) wpisał
Panią na listę biegłych sądowych, wraz z datą i sygnaturą pisma. Może
Pani również przedstawić inne dokumenty.

Zastrzegam sobie prawo do dokonania weryfikacji wyżej wymienionych
dowodów (analiza adresów IP w Pani postach wykazała, że pisze Pani z
terenu dawnych województw: krakowskiego i bielskiego, a ja jestem z
Krakowa) w zakresie dopuszczalnym prawnie (lista biegłych sądowych, jak
również lista absolwentów wyższej uczelni to dokumenty publiczne).
Nadmieniam przy tym, że mogłem dokonać np. weryfikacji listy biegłych
sądowych z własnej inicjatywy, ale postanowiłem dać Pani szansę,
jakkolwiek Pani postępowanie na tej grupie wcale mnie do tego nie
zachęca.

Informuję ponadto, że w przypadku nieprzedstawienia ww. dowodów do 19
maja 2002r. , jak również w przypadku ich negatywnej weryfikacji, będę
regularnie publikował na tym forum stosowne posty ostrzegawcze
(nadmieniam, że zmiany pseudonimu, czy odczekanie np. kilku miesięcy
będą bezcelow)e. Zastrzegam sobie również podjęcie innych kroków w tej
materii w zakresie dozwolonym przepisami prawa.

W przypadku przedstawienia i pozytywnej weryfikacji ww. dowodów oczekuję
od Pani natomiast nieużywania tych tytułów w sytuacji, gdy wypowiadane
przez Panią opinie są tylko Pani prywatnymi opiniami, a nie opiniami
wypowiadanymi z pozycji np. biegłego sądowego (wspomniane Rozporządzenie
uprawnia Prezesa Sądu Okręgowego do skreślenia biegłego z listy w
określonych przypadkach, a ja mam prawo i obowiązek poinformować go, gdy
uważam, że takie sytuacje zachodzą). Równocześnie oczekuję od Pani
nieużywania tych tytułów, w sytuacjach, gdy one do niczego nie
uprawniają - np. żaden z powyższych tytułów nie upoważnia do
wypowiadania się w zakresie terapii nowotworów. Zastrzegam sobie również
podjęcie innych kroków w zakresie dozwolonym przepisami prawa, gdy Pani
nie zaprzestanie takiego postępowania.

Uprzedzając ewentualne Pani odpowiedzi informuję, że:
- będę publikował na tej grupie wszelkie inwektywy wysuwane przez Panią
w korespondencji prywatnej,
- jakiekolwiek odniesienia do mojego "eksperymentu" i mych wypowiedzi
nie mają w Pani sytuacji sensu, gdyż ja na tej grupie nie posługiwałem
się żadnymi tytułami, a moje zarzuty dotyczą nie Pani wypowiedzi i
postępowania a posługiwania się tytułami, do których albo nie ma Pani
prawa, albo którymi posługuje się niezgodnie z przeznaczeniem.

Natomiast od osób zajmujących się stroną WWW grupy oczekuję umieszczenia
ostrzeżeń na tej stronie i w treści półautomatycznie wysyłanych maili,
że nie ma żadnej możliwości zweryfikowania twierdzeń osób piszących na
grupę dotyczących ich wykształcenia i tytułów zawodowych.
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))