Strona główna Grupy pl.sci.psychologia List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!! Re: List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!

Re: List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!

Data: 2002-05-17 02:26:11
Temat: Re: List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

>Drogi Arturze, apeluję do Ciebie o niekompromitowanie szczytnych ideałów
>antydorrityzmu swoimi breweriami.
Czy pytanie o udowodnienie kwalifikacji jest brewerią. Gdybyś Ty zaczął
nagle podpisywać się np. dr hab. i wypisywać bzdury, to uważam, że
miałbym prawo zapytać się o dowód.
BTW. Mój post "Psycholog, psychoterapeuta..." stanowił ostrzeżenie dla
Bogini, a skoro w swej ślepocie nie dostrzegła i nie zrozumiała, to
trzeba zastosować radykalniejsze środki.
Np. na pl.sci.medycyna działa sławny Ekspierd, ale on nigdy nie
tytułował się lekarzem specjalistą etc.

>Przyciągasz poza tym uwagę Jaśniepana Chama Fatso i jeszcze gotów pozostać
>na grupie.
Poszedł do KF-u.:-)))

>Opanuj się.
Dobrze - ja i tak nie grożę, ja działam.:-)
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))