boiler - podłączenie

1. Data: 2002-01-02 08:53:16

Temat: boiler - podłączenie
Od: "borp" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam boiler 10 litrowy który dostałem od znajomego i chciałbym podlączyć go w
kuchni. Wejście zimnej i wyjście ciepłej wody to pięcio centymetrowe rurki
nie zakończone gwintem. Jak to podłączyć z instalacją wodną zakończoną dwoma
zaworkami ??? Próbowałem wężykami elastycznymi i zaciskami, niestety woda
przeciekała pod zaciskami.

Proszę o pomoc

aDm

1. Data: 2002-01-02 10:14:17

Temat: Re: boiler - podłączenie
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam boiler 10 litrowy który dostałem od znajomego i chciałbym podlączyć go w
> kuchni. Wejście zimnej i wyjście ciepłej wody to pięcio centymetrowe rurki
> nie zakończone gwintem.

Potrzebujesz jeszcze baterii, takiej która współpracuje z tym bojlerem i
zapewnia dostarczanie ciepłej i zimniej wody. Bateria ta ma JEDNO
zasialnie ( z tyłu ) zimną wodą, 2 zaworki ( ciepła/zimna ), wylewkę i
króćce do podłączenia bojlera rurkami. Ponieważ króćce bojlera nie mają
gwintu, więc łączy się je elastyczym wężykiem.

> Jak to podłączyć z instalacją wodną zakończoną dwoma
> zaworkami ??? Próbowałem wężykami elastycznymi i zaciskami, niestety woda
> przeciekała pod zaciskami.

Taki bojler nie nadaje się jako urządzenie wieloczerpalne, tzn. może
pracować wyłącznie z jedną baterią, choć na upartego owa bateria może
być oddalona od bojlera kilka metrów. Poza tym bojler pracuje w zasadzie
przy ZEROWYM ciśnieniu wody, to wynika z zasady działania baterii.

> Proszę o pomoc

Mam nadzieję że pomogłem.

P.J.

pralka Whirpool AWT 8123 (ladowana od gory)
Spam -działki w Radomiu
Podloga w lazience
pralkosuszarka czy wszystko oddzielnie
grzejniki