boiler - podłączenie

1. Data: 2002-01-02 08:53:16

Temat: boiler - podłączenie
Od: "borp" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam boiler 10 litrowy który dostałem od znajomego i chciałbym podlączyć go w
kuchni. Wejście zimnej i wyjście ciepłej wody to pięcio centymetrowe rurki
nie zakończone gwintem. Jak to podłączyć z instalacją wodną zakończoną dwoma
zaworkami ??? Próbowałem wężykami elastycznymi i zaciskami, niestety woda
przeciekała pod zaciskami.

Proszę o pomoc

aDm

1. Data: 2002-01-02 10:14:47

Temat: Re: boiler - podłączenie
Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "borp" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dwoma
> zaworkami ??? Próbowałem wężykami elastycznymi i zaciskami, niestety woda

I bedzie przeciekalo. Trzeba kupic specjalna baterie do takiego boilera i
polaczyc go z ta bateria. Poza tym ten typ (jesli dobrze kojarze typ) nie
jest przeznaczony do pracy pod cisnieniem - jest to bardziej zblizone do
"podgrzewacza przeplywowego" - charakterystyczne jest ze podczas
podgrzewania z kranu kapie woda.

Zaslav

1. Data: 2002-01-05 08:39:20

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jan 2002 09:53:16 +0100 "borp" <a...@h...pl> napisal(a):

> [...]
>zaworkami ??? Próbowałem wężykami elastycznymi i zaciskami, niestety woda

Czy tego nie trzeba podlaczac do specjalnie dla nich sworzonej
"baterii"? Ma ona m.in. to do siebie, ze zawor cieplej wody jest po
stronie naplywajacej do bojlera, czyli bojler pracuje praktycznie
bezcisnieniowo.

gr

boiler - podłączenie
pralka Whirpool AWT 8123 (ladowana od gory)
Spam -działki w Radomiu
Podloga w lazience
pralkosuszarka czy wszystko oddzielnie