bol glowy

1. Data: 2003-05-24 14:03:44

Temat: bol glowy
Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaaak...zdaje sobie sprawę z tego, że nikt nie postawi mi diagnozy przez
internet...bo jest to po prostu niemożliwe. Ale chcę zapytać o pewna
sprawę...może chociaz jakieś podejrzenia/sugestie/porady...:)
No więc od 10 dni boli mnie glowa...Przez ten ból nie moge sie skupić,
jestem rozdrażniona...:( Mam wrażenie jakby coś "łupało" mnie w tej
glowie...przy szybszych ruchach [np. bieg] zaczyna ona "pulsować". Może to
zabrzmi śmiesznie...ale czuję, jakby coś się mi "wgryzalo w mózg". Nie
potrafię opisac tego bólu innymi slowami...nie mogę również zlokalizować
go...ponieważ jest on rozprzestrzeniony w calej głowie. Nie przypominam
sobie, żebym się gdzieś w nią uderzyła...po prostu tak nagle zaczęła mnie
1,5 tygodnia temu boleć...i nie chce przestać :( Jak narazie wzięlam jedną
tabletke przeciwbolową "Aleve"...z tego względu, że już nie mogłam
wytrzymać...:( Łupalo, "ćmiło"...:((( Boli od rana do wieczora...w nocy mam
[chyba] spokoj...bo sie nie budzę. Jaka może być przyczyna tego bolu? Do
jakiego lekarza sie wybrać? Czy brac tabletki przeciwbolowe
[brrrrrr....niecierpie ich ..branie to juz ostatecznosc]...ehhhhh :(((((

P.S. mam [prawie] 17 lat, nigdy przedtem nie miałam dlugotrwalych bolow
glowy...[ tylko czasem sporadyczne...ale nie dluzsze niz pol dnia...].

Ehhh...bede bardzoooo wdzieczna za wszelkie sugestie/porady...dluzej juz nie
wytrzymam :(

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

2. Data: 2003-05-24 17:11:33

Temat: Re: bol glowy
Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [chyba] spokoj...bo sie nie budzę. Jaka może być przyczyna tego bolu? Do
> jakiego lekarza sie wybrać? Czy brac tabletki przeciwbolowe

Hej

póki co poleciłabym tabletki rozpuszczalne "Solpadeine" na ból , ale także
przejść się do lekarza i to szybko.

Kozet

3. Data: 2003-05-24 18:16:17

Od: Tomek Jarzynka <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jafo wrote:

> :( Jak narazie wzięlam jedną
> mam
> póki co poleciłabym tabletki rozpuszczalne "Solpadeine" na ból , ale także
> przejść się do lekarza i to szybko.

Ew. Etoran Max + filizanka kawy jesli (jak np. ja) ktos nie moze zniesc
smaku rozpuszczonej w szklance wody kodeiny, sorbitolu i paracetamolu.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"Remaining time multiplied by distress is constant."

4. Data: 2003-05-24 19:59:14

Od: "stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ew. Etoran Max + filizanka kawy jesli (jak np. ja) ktos nie moze zniesc
> smaku rozpuszczonej w szklance wody kodeiny, sorbitolu i paracetamolu.

... albo Aspirin Migraine...
Ale jesli bol trwa bez przerwy kilka dni to trzeba to zdiagnozowac.

pozdr

5. Data: 2003-05-26 22:03:31

Od: "ban" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glowy...[ tylko czasem sporadyczne...ale nie dluzsze niz pol dnia...].
>
> Ehhh...bede bardzoooo wdzieczna za wszelkie sugestie/porady...dluzej juz

czesc. nie studiuje medycyny, jestem elektronikiem, ale sadze, ze moja rada
moze sie przydac... Niech zgadne, masz 17 lat, masz duzo kolezanek, wszytkie
macie manie odchudzania sie, jedna probuje przebic druga w tym ktora mniej
kalorii dziennie przyjela. moja rada - zacznij jesc normalnie, a przede
wszystkim PIC. Woda niegazowana poza tym, ze oczyszcza organizm, powoduje,
ze organizm nie jest odwodniony. Jestem szczuply, wiem, ze jesli jade do
domu pociagiem przez 5 godzin z miejsca gdzie studiuje i wypije w tym czasie
tylko kubusia to strasznie boli mnie glowa. na codzien pojecie "bolu glowy"
jest mi obce.
Zauwazylem, ze moja dziewczyna miewala bole glowy w sytuacji gdy wlasnie
"glodzila sie". Pozatym wilgotnosc powietrza tez ma duzy wplyw. warto byloby
na to zwrocic uwage. Tym bardziej, ze teraz robi sie cieplo. mam nadzieje,
ze pomoglem, pozdrawiam serdecznie

Nieregularny rytm serca
Prosba
prywatny pulmonolog w poznaniu
ospen 1500
KONKURS! Mozliwosc bezplatnego otrzymania nowego wydania duzych Tablic Chemicznych Wyd. Adamantan.