bol glowy

1. Data: 2005-07-26 21:49:12

Temat: bol glowy
Od: "Lizzan " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,

ZAWSZE po aerobiku/silowni pojawia sie u mnie dosc silny bol glowy co jest
delikatnie mowiac niekomfortowe. Ostatnio wydaje mi sie ze te bole sa
silniejsze.
Poczatkowo myslalam ze to reakcja organizmu na troche ruchu od stanu "nic
nie robienia" ale chodze juz ponad rok regularnie i caly czas tak samo.
Pomijajac juz fakt ze motywacja do cwiczen spada dranatycznie to po powrocie
do domu nie jestem w stanic nic zrobic normalnie (w podtekscie uczyc sie).
Zaczełam ostanio łykać tabletki przecibolowe ale albo nie skutkuja, albo ich
dzialanie jest baaaardzo słabe, a nie chce sie faszerowac coraz to kolejną
magiczną tablektą.

Czym moze to byc spowodowane?
Zaznacze ze nie chcialabym zrezygnowac z tej odrobiny ruchu bo podobno spotr
to zdrowie.

Dziekuje za pomoc,

pozdrawaim,
lizzan