bol nadgarstka

1. Data: 2002-10-07 11:06:38

Temat: bol nadgarstka
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Jak mozna zmniejszyc bole w nadgarstku (polaczone z lekkim dretwieniem
palcow)?
Jakies mascie na urazy? Cwiczenia?
Przypuszczam, ze bol jest zwiazany z praca przy komputerze - ale nie moge
tej pracy
aniczyc:(

Pozdrawiam
marta

2. Data: 2002-10-07 11:49:25

Temat: Odp: bol nadgarstka
Od: "Cien" <c...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakies mascie na urazy? Cwiczenia?
> Przypuszczam, ze bol jest zwiazany z praca przy komputerze - ale nie moge

czyc:(

Moeze to byc syndrom ciesni nadgarska, ktory trzeba leczyc specjalistycznie. Wlasnie
dlugotrwala praca przy komputerze jest jednym z czynnikow sprzyjajacych wystapieniu
tej choroby. Jesli ogolnie dostepne srodki przeciwbolowe w masciach, kremach nie
pomagaja to najlepiej idz do lekarza.

Cien

3. Data: 2002-10-07 12:31:54

Temat: Re: bol nadgarstka
Od: t...@i...pl (<wasaty>) szukaj wiadomości tego autora

cien odpowiedzial jedna z mozliwosci, bardziej prawdopodobne u
komputerzysty sa zaburzenia kregoslupa szyjnego. Tak czy inaczej warto to
skontrolowac. Podaj mi, gdzie mieszkasz, to podsune ci adresy sensownego
fachowca
Pozdrowienia <wasaty>

4. Data: 2002-10-08 10:41:12

Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skontrolowac. Podaj mi, gdzie mieszkasz, to podsune ci adresy sensownego

a! to moze byc to:( Bo z tej samej strony czesto mam tez jakies problemy z
cala reka - takie wlasnie dziwne bole jak od kregoslupa:(
Jestem z Wroclawia - wiec jak kogos tam polecasz, to bardzo prosze o namiary

Pozdrawiam
marta

Brak kompetencji
Kłocie w sercu