bol po wyrwaniu zeba

1. Data: 2004-07-17 07:25:37

Temat: bol po wyrwaniu zeba
Od: "Miodek" <m...@n...tobanan.net> szukaj wiadomości tego autora

mialem wyrwana we wtorek czworke na dole po prawej stronie

przez pierwsze dwa dni jakos tak minimalnie bolalo, ale w piatek zaczelo
mocniej no i utrzymuje sie takie uczucie pulsowania i bolu do teraz w sobote

czy to jest normalka czy po prostu moglo jakies jedzenie sie tam dostac i
stad te problemy??

pozdrowienia
miodek

2. Data: 2004-07-17 07:33:16

Temat: Re: bol po wyrwaniu zeba
Od: "Miodek" <m...@n...tobanan.net> szukaj wiadomości tego autora

dodam ze przy nacisku dziasel dookola wyrwanego zeba jest ból...
w srodku za to jest dosc czarno raczej, nie ma nic tam bialego

poza tym twarz mi sie zrobila z prawej strony spuchnieta troche...

pozdrowienia
miodek

3. Data: 2004-07-17 07:38:03

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialem wyrwana we wtorek czworke na dole po prawej stronie

i utrzymuje sie takie uczucie pulsowania i bolu do teraz w sobote

Moze Ci sie robi tzw. pusty zebodoł. Warto podejsc do gabinetu i miejscowymi
sposobami usmierzyc bol. Bez pomocy stomatologa mozesz cierpiec nawet do 2
tyg.
pozdrawiam. Ewa

4. Data: 2004-07-17 08:19:16

Od: "Basia" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

obawiam się, że ząg który usunąłeś miał już "zepsutą kość pod zębem i tam
się zrobiło zapalenie. Potrzebny będzie antybiotyk i może jeszce boleć nawet
do tygodnia. Chyba że jest inna przyczyna. tak czy owak konieczna jest
wizyta u stomatologa najlepiej tego samego co ząb usunął.

5. Data: 2004-07-17 12:56:36

Od: "Adka" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie do dentysty. wygląda to na suchy zębodół. Idz czym predzej zanim się
to rozwinie. Ja podobne objawy zbagatelizowałam i woziłam się z tym przez cały
miesiąc... a bolało jak sto diabłów. A że jest sobota i żaden stomoatolog może
cię nie przyjąć ani dzis ani jutro, kup tymczasowo w aptece Apap i Tantum
Verde. Tantum Verde jest lekiem na gardło w areozol uśmierzającym ból i
działającym przeciw zapalnie, może być też stosowany po zabiegach chirurgi
szczękowej. Uśmierzy ból i zmniejszy prawdopodobienstwo zakazenia.

jak jest "po łacinie"-złamanie
alokhol a organizm
Problem z b-hcg
powstawanie woskowiny w uchu