bol przy oddawaniu moczu

1. Data: 2004-07-09 16:24:22

Temat: bol przy oddawaniu moczu
Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam taki oto problem:
boli mnie podbrzusze co jakis czas
plus tego przy oddawaniu moczu czuje bol w czlonku, nie w cewce tylko tak
mniej wiecej posrodku,
bol ten zawsze wystepuje przy oddawaniu moczu plus co jakis czas odczuwam go
zupelnie przypadkiem, czasami godzine nic sie nie dzieje, a czasami w ciagu
5 minut kilka razy zaboli :(
w poniedzialek wybieram sie do lekarza, ale do tego czasu to jeszcze dwa dni
mina, a boje sie czy to nie bedzie jakies zakazenie lub infekcja a jak
mniemam cos takiego moze miec rowniez w przyszlosci wplyw na plodnosc....
objawy wystepuja od wtorku i zaczynaja sie nasilac
stala partnerka, 100% wiernosc, wiec to raczej zadna choroba weneryczna nie
bedzie
mozna to czyms leczyc do tego czasu jakies ziolka czy cos podobnego?
bede bardzo wdzieczny za wszelkie rady
pozdro

2. Data: 2004-07-09 16:56:41

Temat: Re: bol przy oddawaniu moczu
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> bedzie
> mozna to czyms leczyc do tego czasu jakies ziolka czy cos podobnego?

byc moze masz zapalenie pecherza moczowego, przez weekend mozesz brac np.
Urosept (lek ziolowy, bez recepty) i witamine C- na pewno nie zaszkodzi, a
moze przyniesc ulge

pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2004-07-09 17:43:25

Od: "Baton" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Urosept (lek ziolowy, bez recepty) i witamine C- na pewno nie zaszkodzi, a

zgadzam się z Agnieszką-jest duże prawdopodobieństwo,że to zapalenie pęcherza
moczowego.

4. Data: 2004-07-09 20:56:14

Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baton" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zgadzam się z Agnieszką-jest duże prawdopodobieństwo,że to zapalenie
pęcherza
> moczowego.

a co myslicie o Furaginum?
tata mi radzi zebym zabral 3 razy po 1 tabletce dziennie
juz w sumie zabralem 2 sztuki
moze zaszkodzic czy lepiej sie wstrzymac do decyzji lekarza?
pozdrawiam i serdecznie dziekuje za pomoc i odpowiedzi :)

zgrzytanie zębami -help
jakie jest ryzyko
Czy to prawda że słodycze osłabiaja odpornośc organizmu?
spóźniający się okres !!
POZNAN - DOBRY ZAUFANY ONKOLOG PILNIE POTRZEBNY