jakie jest ryzyko

1. Data: 2004-07-09 10:49:28

Temat: jakie jest ryzyko
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarażenia sie poprzez kontakt seksualny WZW typu B?
Szukałam w internecie ,ale raz piszą tak ,raz tak i bądź tu człowiek mądry
:o(

Dzieki

mumu

2. Data: 2004-07-09 11:01:32

Temat: Re: jakie jest ryzyko
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zarażenia sie poprzez kontakt seksualny WZW typu B?
> Szukałam w internecie ,ale raz piszą tak ,raz tak i bądź tu człowiek mądry
> :o(

dużo większe niż HIV, po prostu duże. Wystarczy czy trzeba cyferki?
Piotr

3. Data: 2004-07-09 11:26:32

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> dużo większe niż HIV, po prostu duże. Wystarczy czy trzeba cyferki?
> Piotr

O kurde , az takie dużeeeee!!!

4. Data: 2004-07-09 12:20:59

Od: "ErrOR" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> dużo większe niż HIV, po prostu duże. Wystarczy czy trzeba cyferki?

Czy takie samo ryzyko jest przy WZW typu C ? Czy tez o wiele mniejsze ...
Jak to sie dzieje ze przy kontakcie seksualnym przenoszone sa te wirusy ?
Pozdr

5. Data: 2004-07-09 21:38:24

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy takie samo ryzyko jest przy WZW typu C ? Czy tez o wiele mniejsze ...
> Jak to sie dzieje ze przy kontakcie seksualnym przenoszone sa te wirusy ?
> Pozdr

Nie wiem jak jest z C. One po prostu występują w płynach ustrojowych. Nie
tylko we krwi
Piotr

6. Data: 2004-07-10 06:24:23

Od: "ErrOR" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak jest z C. One po prostu występują w płynach ustrojowych. Nie
> tylko we krwi

Czyli przeniesienie sie WZW typu C jest mniej prawdopodobne niz typu B, tak
? Z tego co mi sie wydaje (nie jestem pewien) to jesli nastapi jakies
uszkodzenie naskorka, czy blony wyscielajacej pochwe podczas stosunku i
bedzie kontakt z krwia moze dojsc do zarazenia.

7. Data: 2004-07-10 12:38:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ErrOR" <j...@p...fm> wrote in message news:cco22n$e7m$1@news.onet.pl...

> Czyli przeniesienie sie WZW typu C jest mniej prawdopodobne niz typu B, tak
> ?

nie. zapewne jest takie samo jesli nawet nie wieksze.
wzw jest bardzo zarazliwe.

iwon(k)a

Czy to prawda że słodycze osłabiaja odpornośc organizmu?
spóźniający się okres !!
POZNAN - DOBRY ZAUFANY ONKOLOG PILNIE POTRZEBNY
przerost siodła w przysadce mózgowej?
Dziwna dolegliwość (tylko do lekarzy)