ból stawów a maście rozgrzewające

1. Data: 2007-03-25 03:10:02

Temat: ból stawów a maście rozgrzewające
Od: "Lajkonina" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo proszę o odpowiedź lub sugestię na mój problem.
Niedawno zaczęłam trenować aikido i po jednym z treningów skręciłam
dość boleśnie i poważnie kostkę. Lekarz zalecił mi okłady na
opuchliznę i polecił maść rozgrzewającą Voltaren jako niezawodną i
sprawdzoną.
Kupiłam ją, ale po nałożeniu nie stwierdziłam poprawy - wręcz
przeciwnie - kostka zaczęła mnie szczypać i nawet oczy mi łzawiły przy
nakładaniu jej na kostkę. Koledzy, po dowiedzeniu się o moich
perypetiach, polecili mi Benzacne.
Czy znacie tę maść?
Nie chcę wydawać znów pieniędzy w błoto, a kostka nadal mnie bardzo
boli.

2. Data: 2007-03-25 08:13:16

Temat: Re: ból stawów a maście rozgrzewające
Od: "news.tpi.pl" <n...@z...gt> szukaj wiadomości tego autora

Benzacne jest na pryszcze! Cos ci sie pokrecilo!

3. Data: 2007-03-25 19:23:41

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lajkonina"
Witam,
bardzo proszę o odpowiedź lub sugestię
(..)
Nie chcę wydawać znów pieniędzy w błoto, a kostka nadal mnie bardzo
boli.
Idź do apteki, a dostaniesz odpowiedni preparat. Wybór jest wielki,
może coś z arniką - Arcalen, lub Fastum, Naproxen, a na opuchliznę, Altacet.

Pozdrawiam
M.

4. Data: 2007-03-25 22:24:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Mar 2007 20:10:02 -0700, Lajkonina napisał(a):

> Lekarz zalecił mi okłady na
> opuchliznę i polecił maść rozgrzewającą Voltaren jako niezawodną i
> sprawdzoną.

Voltaren ma działanie przeciwzapalne i przeciwbólowe. Bo po co rozgrzewać
staw? (mięsień to rozumiem). A jak masz brak wrażeń rozgrzewających to
NeoCapsiderm :-> Ale to sport ekstremalny !

--

"Rzeczpospolita Polska chroni życie dzieci poczętych przez
ustawodawstwo i wysiłki władz publicznych". Jarosław Kaczyński

5. Data: 2007-03-26 14:18:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 23:24, Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> wrote:

> Voltaren ma działanie przeciwzapalne i przeciwbólowe. Bo po co rozgrzewać
> staw? (mięsień to rozumiem). A jak masz brak wrażeń rozgrzewających to
> NeoCapsiderm :-> Ale to sport ekstremalny !
j/w Voltaren nie jest rozgrzewający. Chyba że wyprodukowano jakiś
nowy.
A na skręcenia pourazowo stosuje się przede wszystkim lód.
Maści i żele podobne do Voltarenu nie mają tu większego zastosowania.
Wbrew temu co mówią reklamy i niestety Twój lekarz.
Co do maści rozgrzewających to mają one inne zastosowanie i nigdy nie
powinno używać się ich bezpośrednio na okolice skręcenia.

dziwne cos w jamie ustnej
Strzelanie w szyi.
Plamy po ospie.
Problem z niskim cukrem.
Soczewki w ktorych nie odczuje suchosci oczu