ból stóp

1. Data: 2010-08-30 12:09:10

Temat: ból stóp
Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam taki dziwny problem, kiedy wstaję rano bolą mnie stopy. dokładniej
to bolą przy kilku pierwszych krokach, do chwili gdy leże to jest oki i
po przejściu paru kroków też wszystko przechodzi. Ból jest
skoncentrowany tylko w pietach promieniuje lekko w górę po ścięgnie? tym
z tyłu nogi. Boli niezależnie czy idę normalnie czy na palcach tylko jak
na palcach to boli samo ścięgno.
Chodzę przeważnie na płaskich butach a w lato często i bez. Stopy tak
ogólnie nie są bolesne i wydaje się wszystko oki ale mocniejszy dotyk
tez powoduje lekki ból którego kiedyś nie było.
Wszystko zaczęło się w upały i myślałam że to przez nie ale jest już
chłodno a nic się nie zmienia.
No i dlaczego bolą obie nogi tak samo?
pomóżcie
Ania

2. Data: 2010-08-30 18:44:57

Temat: Re: ból stóp
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 13:09, Nitria <n...@g...com[usunto]> wrote:

> Chodzę przeważnie na płaskich butach a w lato często i bez.

Może to jest lekki przykurcz ścięgien? W zasadzie powinno się nosić na
zmianę buty o różnej wysokości obcasa.
W przeciwnym razie zawsze któreś ze ścięgien i mięśni ulegną lekkiemu
skróceniu.

Ania

3. Data: 2010-09-09 08:40:50

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nitria napisał:
> [...]
> tez powoduje lekki ból którego kiedyś nie było.
> Wszystko zaczęło się w upały i myślałam że to przez nie ale jest już

Mam to samo. I to podobno z powodu ostróg piętowych, które niewątpliwie
posiadam :-(. Zrób prześwietlenie, albo idź do ortopedy - niech pomaca.
Zalecenia są takie, że buty na lekkim obcasie, żeby piętę odciążyć
(tylko wtedy cierpi mi inna część stopy) i wkładki do butów - takie na
pietę, z dziurą w środku.
Własne odkrycia - pomaga masaż - domowy wodny masażer do stóp, a jeszcze
bardziej taki na basenie - silny strumień wydostający się z dna.

4. Data: 2010-09-09 08:41:44

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MAG napisał:

> [...]
> Własne odkrycia - pomaga masaż - domowy wodny masażer do stóp, a jeszcze
> bardziej taki na basenie - silny strumień wydostający się z dna.

Dodam tylko, że pozdrawiam :-),
MAG

nadmierna potliwość wynikajaca chyba z nerwicy - do kogo się zgłosić, jak leczyć?
leczenie wrzodow
dosypano coś do alkoholu
Oko
poza norma badania krwi