bolaca szyja z przodu:/

1. Data: 2007-01-15 22:59:52

Temat: bolaca szyja z przodu:/
Od: "news.tpi.pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade!Boli mnie "cos" gdy dotykam palcem w miejscu tak jak bym
mierzyl sobie tetno na szyi. Gdzies po lewej stronie tuż nad jablkiem adama.
Czuje takie wybrzuszenie jak by jakis guzek i on wlasnie boli. po prawej
stronie nic nie boli tylko po lewej. Nie odczuwam zadnyego bolu przy
przelykaniu sliny. Mam 20 lat, nie pale:P od roku meczy mnie suchy kaszel
srenio-lekko uciazliwy. Co to moze byc takiego? pozdrawiam!

2. Data: 2007-01-15 23:08:47

Temat: Re: bolaca szyja z przodu:/
Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

probowales kiedys stolec?

3. Data: 2007-01-15 23:15:29

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o porade!Boli mnie "cos" gdy dotykam palcem w miejscu tak jak bym
> mierzyl sobie tetno na szyi.

strzelam, ze slinianka... rada: udaj sie do lekarza, bo przez Internet nikt
Cie leczyl nie bedzie; zdecydowanie powinienes tez zrobic sobie zdjecie pluc
i dac sie osluchac przy tej okazji

Tomasz

4. Data: 2007-01-16 09:42:25

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blue taxi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> probowales kiedys stolec?

Ale przecież nikt się ciebie nie pytał co jadasz na wigilię.

5. Data: 2007-01-16 09:47:01

Od: "news.tpi.pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz w takim razie wybiore sie do lekarza:)

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nikt Cie leczyl nie bedzie; zdecydowanie powinienes tez zrobic sobie
> zdjecie pluc i dac sie osluchac przy tej okazji

polipy w nosie
wooda w kolanie?? pomocy
termometr elektroniczny +-0,1stC
Szukam dobrego ginekologa w Szczecinie!
Odzywki proteinowe, pokrzywka i male jaderka;)