bolące guzki

1. Data: 2002-09-19 12:12:07

Temat: bolące guzki
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.Mam na imię Ela. Często czytam wasze rozmowy i dziś odważyłam się
odezwać. Mam mały problem. Pod pachami pojawiły mi się małe bolące guzki.
Lekarz stwierdził, że to zapalenie kanałów potowych i zalecił antybiotyk.
Jestem jednak przeciwniczką tego rodzaju leków. Czy może ktoś z was zna inny
sposób pozbycia sie ich.

1. Data: 2002-09-19 12:34:23

Temat: Re: bolące guzki
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lekarz stwierdził, że to zapalenie kanałów potowych i zalecił antybiotyk.
> Jestem jednak przeciwniczką tego rodzaju leków. Czy może ktoś z was zna

Elu jest sposób na to by się ich na nowo nie nabawić - nie używać
antyprespirantów.
Na pozbycie się lepiej posłuchaj lekarza.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-19 12:47:00

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lekarz stwierdził, że to zapalenie kanałów potowych i zalecił antybiotyk.
> Jestem jednak przeciwniczką tego rodzaju leków. Czy może ktoś z was zna

"guzki pod pacha" a ty pytasz o rade na pl.rec.uroda????
nie moge uwierzyc
magda

1. Data: 2002-09-19 12:48:43

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl wrote:

> Lekarz stwierdził, że to zapalenie kanałów potowych i zalecił antybiotyk.
> Jestem jednak przeciwniczką tego rodzaju leków. Czy może ktoś z was zna inny
> sposób pozbycia sie ich.

Nie uzywanie antyperspirantu, czeste przemywanie i nie dopuszczanie do
obcierania sie tych miejsc ( co de facto oznacza poprzednia rade ) i
.... stosowanie sie do zalecen lekarza. Jesli jestes przeciwniczka
takiej metody leczenia to trzeba to bylo od razu powiedziec lekarzowi i
zdecydowac wspolnie o innej metodzie a nie teraz próbowac czegos na
wlasna reke.
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-19 13:15:27

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "guzki pod pacha" a ty pytasz o rade na pl.rec.uroda????
> nie moge uwierzyc

Dlaczego ma nie pytac? Tu czuje sie pewniej...

Adrianna

1. Data: 2002-09-19 13:29:01

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego ma nie pytac? Tu czuje sie pewniej...

pewniej pod jakim wzgledem?
ze jesli to rak to jej pomozecie lepiej niz lekarz?
LOL
magda

1. Data: 2002-09-19 13:32:33

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" wrote:

> pewniej pod jakim wzgledem?
> ze jesli to rak to jej pomozecie lepiej niz lekarz?
> LOL
> magda

On ajuz była u lekarza. I wie co to jest. Zna diagnoze.
Nas sie pyta o cos zupełnei innego.

ps. zamiast wodzic oczami po texscie, zacznij czytać, a potem dopiero zrywaj
boki ze śmiechu.

--

Lia

1. Data: 2002-09-19 13:33:02

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:

> ze jesli to rak to jej pomozecie lepiej niz lekarz?

Przeciez to juz zdiagnozowane przez lekarza. Zapalenie mieszków
wlosowych czy kanalow potowych to nie jest rak.
Nie dajmy sie zwariowac.
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-19 13:44:21

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> On ajuz była u lekarza. I wie co to jest. Zna diagnoze.
> Nas sie pyta o cos zupełnei innego.

nie zmienia to faktu, ze pyta jak sie pozbyc guzkow spod pachy.
A to juz chyba nie podchodzi pod "porade kosmetyczna"?

> ps. zamiast wodzic oczami po texscie, zacznij czytać, a potem dopiero
zrywaj
> boki ze śmiechu.

moze chcesz mnie nauczyc poprawnie czytac? bo chyba jestes w tym
specjalistka?
magda

1. Data: 2002-09-19 13:44:24

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" wrote:

> nie zmienia to faktu, ze pyta jak sie pozbyc guzkow spod pachy.
> A to juz chyba nie podchodzi pod "porade kosmetyczna"?

spytała się - jej prawo, po to sa grupy dyskusyjne.
Dostałą bardzo konkretne odpowiedzi, na czele z takimi, ze ma sie zastosowac
do wskazań lekarzy. Więc co tu było nie tak?

> moze chcesz mnie nauczyc poprawnie czytac?

powinni byli to zrobic inni w szkole podstawowej

> bo chyba jestes w tym
> specjalistka?

tak, i swietnie sobie radzę

ps. lekcje są płatne