bolące płuca

1. Data: 2003-07-17 09:59:41

Temat: bolące płuca
Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedyś już o tym pisałem mam co jakiś czas nie zbyt często atak kłucia w
klatce piersiowej podczas oddychania, jest to tak mocny ból że nie mogę się
ruszyć czasami pomaga głębokie szybkie oddychanie ale tylko na chwilę po
jakimś czasie ustępuje ale pojawia się co jakiś czas do końca dnia dopiero
na drugi dzień jest ok. i tak tydzień, miesiąc trzy do następnego razu.
Ostatnio był tak bardziej z prawej strony wcześniej bardziej okolice mostka.
Byłem u kardiloga stwierdził że z sercem ok że może płuca wchodzą między
żebra ale zawsze sądziłem że płuca nie są unerwione?
Martwi mnie taki stan rzeczy bo jak mnie kiedyś chwyci zaierownicą to może
być różnie.
23 lata
k...@w...pl

2. Data: 2003-07-17 10:42:29

Temat: Re: bolące płuca
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jul 2003, kesser wrote:

> Byłem u kardiloga stwierdził że z sercem ok że może płuca wchodzą między
> żebra ale zawsze sądziłem że płuca nie są unerwione?

raczej oplucna - pluca nie bola. Rzecz wymaga diagnostyki roznicowej
najelpiej najpierw u lekarza rodzinnego, poniewaz moze byc wiele
przyczyn takich dolegliwosci - w tym takze klopoty z kregoslupem.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

cza ja jakies tabletki jesli zsunela sie prezeratywa
Ginekolog-diabetolog
Ginekolog-diabetolog
zgaga
jedzenie do syta