bolacy bark

1. Data: 2009-07-22 07:17:03

Temat: bolacy bark
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A wiec. Od dwoch tygodni boli mnie bark ( kraksa rowerowa,upadlem na bark )
Nie boli ciagle, tylko jak ruszam reka, a bol nie jest bardzo ostry czy
przeszywajacy, po prostu boli. Kiedys tez bolal, ale samo przeszlo. Mozna
powiedziec ze boli najbardziej na skrajnych polozeniach, czyli- reka do gory
na max i w dol. Co ciekawe, nie moge `wymacac` gdzie boli, przy naciskaniu w
roznych punktach w okolicach calego barku nie moge stwierdzic takiego
miejsca, boli gdzies w srodku. Zatem, czy to moze byc zapalenie stawu po
jego wybiciu podczas wypadku, czy bark zle sie nastawil?

pozdrawiam

CeZ__134

2. Data: 2009-07-28 16:17:40

Temat: Re: bolacy bark
Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeZ__134" < > napisał w wiadomości
> Witam
>
> A wiec. Od dwoch tygodni boli mnie bark ( kraksa rowerowa,upadlem na
> bark ) Nie boli ciagle, tylko jak ruszam reka, a bol nie jest bardzo ostry
> czy przeszywajacy, po prostu boli.

Trzeba zrobić zdjęcie rtg barku, i skonsultować się z ortopedą, który
oceni, czy nie ma złamania i podejmie decyzję, czy trzeba unieruchomić.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2009-07-28 18:18:55

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba zrobić zdjęcie rtg barku, i skonsultować się z ortopedą, który
> oceni, czy nie ma złamania i podejmie decyzję, czy trzeba unieruchomić.

Bylem u lekarza. Stwierdzil on ze skoro nie mozna wymacac bolacego miejsca
to najprawdopodobniej mam stan zapalny, a zdjecie rtg niczego nie wykarze.
Dostalem ketonal duo i mam go brac tydzien, badz dwa i oszczedzac reke.
Zobaczymy czy cos pomoze. Jesli nic nie da to dopiero skieruje mnie do
ortopedy.

CeZ__134

wynik badania histopatologicznego
scyntygrafia kosci