bole glowy

1. Data: 2002-06-09 09:19:32

Temat: bole glowy
Od: "Sztefi" <n...@n...email.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 6 dni mam ciagle bole glowy. Boli mnie glowa z tylu i w okolicach karku.
Czasem mam odczucia ze cos mi tam pulsuje, a ganeralnie czuje, ze mam
"ciezka glowe"
Mierzylam sobie cisnienie- mam w normie. Czy moze to byc migrena? Mozna to
podleczyc jakims "domowym" sposobem? Tabletki w stylu ibuprom nie pomogaja.
Jest jeszcze drugie wyjscie. Od pewnego czasu malo wychodze na powietrze.
Komputer jest czesto wlaczony, ale nie caly czas. Czy to moze byc przyczyna
tak uciazliwego bolu glowy????
Mam 19 lat- taka dodatkowa informacja:)
W czwartek mam termin do lekarza, wiec chcialam prosic o jakas rade, zeby
bezbolesnie dotrwac do tego dnia;)
Pozdrawiam serdecznie S

2. Data: 2002-06-09 11:46:00

Temat: Re: bole glowy
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mierzylam sobie cisnienie- mam w normie. Czy moze to byc migrena? Mozna to
> podleczyc jakims "domowym" sposobem? Tabletki w stylu ibuprom nie

masz siedzącytryb życia??
Mnie w identyczny sposób bolałagłowa kiedy pracowałam w biurze - lekarka
powiedziała, że to właśnie od siedzącego trybu pracy.
pozdrowienia
Anka
P.S. tabletki na nic
P.S. 2 Teraz mam inne problemy z głowa, ale o nich juz pisałam :)

3. Data: 2002-06-09 14:29:14

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sztefi" <n...@n...email.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
> Mierzylam sobie cisnienie- mam w normie. Czy
moze to byc migrena? Mozna to
> podleczyc jakims "domowym" sposobem? Tabletki w

A Saridon (paracetamol z kofeiną)?

> Jest jeszcze drugie wyjscie. Od pewnego czasu
malo wychodze na powietrze.
> Komputer jest czesto wlaczony, ale nie caly
czas. Czy to moze byc przyczyna
> tak uciazliwego bolu glowy????

Jak masz kiepskiej jakości monitor i nisko
ustawioną częśtotliwość odświeżania to czemu nie
:-) ale normalnie to nawet przy 16 h/24 nie
powinno być tego typu powikłań czyba ze pracujesz
tak dzień w dzień.

> Mam 19 lat- taka dodatkowa informacja:)
> W czwartek mam termin do lekarza, wiec chcialam
prosic o jakas rade, zeby
> bezbolesnie dotrwac do tego dnia;)

Może to jakieś zatrucie, ja mam straszny ból glowy
gdy mi sie przyklei do żolądka (czy gdzies tam w
jego okolicach :) skóra od pomidora czy grejfruta.

Sark

4. Data: 2002-06-10 09:29:58

Od: "Sztefi" <n...@n...email.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc;) Jakos zyje, a okazalo sie ze mialam "male" niedotlenienie
mozgu... Dlugi spacer, caly czas otwarte okno w pokoju i juz jest lepiej;)
Pozdrawiam, Sz

5. Data: 2002-06-10 10:51:15

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za pomoc;) Jakos zyje, a okazalo sie ze mialam "male"
niedotlenienie
> mozgu... Dlugi spacer, caly czas otwarte okno w pokoju i juz jest lepiej;)

Rzeczywiście "małe" niedotlenienie - 6 dni bólu
pozdrawiam i życzę zdrowia
Anka

Ciśnienie - czy mnie ktoś oświeci..
Etiaxil - dziala?